Gå til innhold

Hva syns dere klinger best? NAVN


Turbo Tarzan's mamma

Anbefalte innlegg

Sindre Tobias

Sindre Leander

Sindre Elias

Sindre Ivan

Sindre Mathias

Sindre Sakarias

Sindre Styrk

Sindre Tinius

Sindre Sebastian

Sindre Valentin

Sindre Vincent

Sindre Cornelius

Sindre Emanuel

Sindre Johannes

 

 

 

 

Også satt jeg og lekte meg litt her en dag og tenkte at hvis han noen gang fikk en bror og selv het Sindre Tobias, ville da Vetle Elias vært et fint søskennavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste var fine, unntatt Sindre Emanuel. Vet om en som heter Sindre Cornelius. Men så på skravle at du vurderer Sindre Tobias, fint det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Sindre Tobias, Sindre Mathias og Sindre Leander klang best....likte ikke Sindre Ivan, Sindre Styrk, Sindre Tinius, Sindre Vincent og Sindre Valentin i det hele tatt!

Elias er fint - men liker ikke Vetle...og ikke de to sammen i hvertfall...

Er generelt ikke noe fan av dobbeltnavn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Sindre Ivan

2. Sindre Cornelius

 

Resten ble litt 'mye'...godt tips kan være å unngå dobbeltnavn der det første ender på vokal og det andre starter på vokal, f.eks Sindre Elias. Men motsier jo meg selv litt da, siden Sindre Ivan gjør det...men der der det forskjeliige vokaler, så det klinger likevel.

 

Lykke til :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det var en oppmunterende og koselig kommentar fra 'Anonym' til en gravid dame som har en liste pa 20 navn hun liker. Jeg tror sporsmaalet var hvilke navn LIKER du!? Hvis man ikke liker noen gaar det vel kanskje an og la vaer og svare!?

 

Jeg synes Sindre Mathias og Sindre Leander lyder fint. Har en nevo paa snart 5 aar som heter Vetle, og det er et supert navn til en liten aktiv gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...