Turbo Tarzan's mamma Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Sindre Tobias Sindre Leander Sindre Elias Sindre Ivan Sindre Mathias Sindre Sakarias Sindre Styrk Sindre Tinius Sindre Sebastian Sindre Valentin Sindre Vincent Sindre Cornelius Sindre Emanuel Sindre Johannes Også satt jeg og lekte meg litt her en dag og tenkte at hvis han noen gang fikk en bror og selv het Sindre Tobias, ville da Vetle Elias vært et fint søskennavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 De fleste var fine, unntatt Sindre Emanuel. Vet om en som heter Sindre Cornelius. Men så på skravle at du vurderer Sindre Tobias, fint det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinter1988 Skrevet 12. september 2006 #3 Del Skrevet 12. september 2006 sindre tobias lyder best. stryk???? er det et navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Av disse forslagene synes jeg Sindre Mathias klinget best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Rutletutt* Skrevet 13. september 2006 #5 Del Skrevet 13. september 2006 Syns Sindre Tobias, Sindre Mathias og Sindre Leander klang best....likte ikke Sindre Ivan, Sindre Styrk, Sindre Tinius, Sindre Vincent og Sindre Valentin i det hele tatt! Elias er fint - men liker ikke Vetle...og ikke de to sammen i hvertfall... Er generelt ikke noe fan av dobbeltnavn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 13. september 2006 #6 Del Skrevet 13. september 2006 Sindre Johannes er min favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #7 Del Skrevet 13. september 2006 bekjaer men jeg syns ikke noe om noen av navnene... liker ikke Sindre. Heller ikke Vetle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #8 Del Skrevet 14. september 2006 1. Sindre Ivan 2. Sindre Cornelius Resten ble litt 'mye'...godt tips kan være å unngå dobbeltnavn der det første ender på vokal og det andre starter på vokal, f.eks Sindre Elias. Men motsier jo meg selv litt da, siden Sindre Ivan gjør det...men der der det forskjeliige vokaler, så det klinger likevel. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
partyoffive Skrevet 26. september 2006 #9 Del Skrevet 26. september 2006 Det var en oppmunterende og koselig kommentar fra 'Anonym' til en gravid dame som har en liste pa 20 navn hun liker. Jeg tror sporsmaalet var hvilke navn LIKER du!? Hvis man ikke liker noen gaar det vel kanskje an og la vaer og svare!? Jeg synes Sindre Mathias og Sindre Leander lyder fint. Har en nevo paa snart 5 aar som heter Vetle, og det er et supert navn til en liten aktiv gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå