nr3 i mars Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Inne imellom (kanskje med et par dagers mellomrom) blir jeg litt våt i trusa. Det virker ganske tyntflytende. Kan dette være lekasje av fostervann, eller er det bare økt utflod. Noen ganger er det slik at jeg må bytte truse, og går nå med truseinnlegg. Et par av gangene har det kommet en liten stund etter at jeg har stått opp, akkurat som om det har samlet seg opp i løpet av natten. Har forsøkt å lukte på det, men har ikke blitt noe klokere av det. Hva skal det lukte/ikke lukte? Er det flere som har opplevd det samme?
elin25 Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Ja jeg har det samme fenomenet, men flere ganger om dagen. Spurte JM, som mente at det var vanlig og at man ville merke det om det var vannet som gikk. Men lekkasje er jo litt annerledes enn at vannet "går". et jo ikke om det kan være det. Hvor langt på vei er du. Jeg har termin imorgen.
elin25 Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Du kan jo ringe JM/fastlegen og spørre om du er usikker. Eller om du skal på kontroll snart så spør da.
Mammaen te prinsesså<3+en til Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 har akkuratt samme problem her, er i uke 31..spurte nettopp på skravlesiden hva dette kan være for noe.. Jeg tenkte slimproppen jeg..mn jeg vet ikke hvordan denne heller ser ut...
elin25 Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Spurte en erfaren venninne (to-barns-mamma) ang slimproppen. Den gikk noen dager før fødsel med begge hennes barn. Hun sa (litt ekkelt dette...sorry) at den lignet en skikkelig snørrklyse. Utfloden min er hvertfall ikke sånn. Den er nesten klar på farge og tyntflytende.
Reddik Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Jeg svarte Lindus på skravle nettopp angående samme tema. For å berolige deg: mest sannsynlig er det kun utflod!!! Legene på riksen sa til meg at i 95 % av alle pasientene de fikk inn med mistanke om lekkasje var det kun utflod.
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Jeg hadde det slik med nr.1.... kom inn på føden etter press fra de rundt meg. Jm kunne ikke finne ut om det var lekkasje, men legen ville sjekke, om fant da ut at det var foservann. Da var det kun snakk om dråper, og hodet var festet, derfor ble det ikke noen mengder.. Nå gå jeg akkurat på samme måte, men siden hodet ikke er festet, så er det nok bare utflod.....
nr3 i mars Skrevet 12. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2006 Flere som vil si noe om dette? Dytter...
Winterlady Skrevet 12. september 2006 #10 Skrevet 12. september 2006 Har hatt det samme selv, men tror det bare er utflod ja. Har hørt at fostervann lukter litt som sæd..
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 12. september 2006 #11 Skrevet 12. september 2006 Jeg hadde dette masse med førstemann, faktisk så mye at jeg dro inn på føden 14 dager over for å teste,men det var bare utflod. Det var så mye at det faktisk rant nedover lårene! De tok til slutt vannet på meg, så jeg vet ikke helt hvordan det føles i forhold.. Har også til tider hatt mye utflod nå også, men det har faktisk gitt seg noe, var verst i perioden fra uke 31-34, nå er det ikke så mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå