Gå til innhold

Noen som har Easywalker sky?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på om kalesjen er lun?

har den en bakstykke? på bildene p hjemmesiden dems så ser det ut som at kalesjen bare er brukende når barnet sitter oppreist..

Hvordan er ryggen og legge ned? har denne også de dustete reimene?

Har lyst på ny sportsvogn til gutten, er ikke fornøyd med quinny freestyle.. vi ha en enklere, renere vogn på en måte.

Kanskje OTH hadde vært noe?? tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Easy Walker Sky. Når ungen ligger helt flat, kommer det en liten sprekk helt øverst på hver side, men har ikke kommet på at den ikke er lun nok. Gutten min sover iallfall veldig godt i vognen. Kalesjen funker i alle stillingene.

Stillingene reguleres med glidelåser. Kan has i tre stillinger. (Liggende, hvilestilling og sittende.)

Jeg er kjempefonøyd med vognen min. Den er helt fantastisk lett og god å trille. Har ikke hatt den så lenge, men kan anbefale den på det varmeste så langt.

Skrevet

Takk for svar!

Så den er fin til en gutt på 13 mnd?

Er det vanskelig å regulere ryggen når ungen sitter i vogna?

Har du prøvd bagen? tenkte det er greit å kjøpe en vogn som en evt. søster eller bror kan låne med bag.

Er det plass til Voksipose i den?

Kan fotbrettet reguleres?

Håper du orker og svare meg!

Skrevet

Tror vognen er perfekt for en på 13mnd. Gutten min er 20 mnd. Har egentlig kjøpt vognen til jenta som kommer i november, men både jeg og guttungen liker den så godt at jeg har begynt å bruke den allerede. Kommer til å selge simovogna mi, for jeg trenger kun denne! Vet ikke hvordan bagen er i bruk, men gutten min legger seg i den rett som det er. (Står på gulvet). Han har tilogmed sovet i den en gang. (Med litt krøllede ben) Bagen er 80cm lang og 38cm bred.Har aldri hatt voksipose selv, så vet ikke om den kan brukes, men har skinnpose og den får god plass.

Det er ingen problemer å regulere ryggen med barnet oppi. Fotbrettet kan ikke reguleres.

Skrevet

Hei Blue Lady!

Har du vurdert TFK Joggster Twist? Den er på mange måter lik Easywalkeren, men litt tyngre. Den har regulerbart fotbrett, ryggen reguleres med solide glidelåser og det blir lunt og fint når småen ligger i hvilestilling. Myggnett er integrert i kalesjen. Bagen er 82 cm lang.

Man kan også kjøpe adapter for å feste mange typer babybilstoler på vogna. Bare et tips.. ;o)

Skrevet

jo... har vurdert den.. men er egentlig ute etter en litt "clean" vogn om du sjønner.. ikke så mye dall. Har som sagt Quinny freestyle comfort 3xl, så den er jo i samme duren som TFK egentlig..

men skal lese litt mere om den også.

Har vurdert OTH også.. må bare bli kvitt den teite Quinnyen først. men virker som de er rimelig greie og få solgt på finn da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...