Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Noen andre som klør i underlivet? Tror ikke det er urinveisinfeksjon, for det svir ikke når jeg tisser. Tror heller ikke det er sopp, for det klør ikke rundt skjedeåpningen. Det klør helt øverst, i området rundt klitoris. Lurer på om jeg er allergisk mot jordnøttoljen jeg smører meg med. Andre som har opplevd det? Jeg er også tørr, kanskje det bare er derfor? Har ikke utflod, som jeg pleier å ha. Noen som vet hva det kan være?
snøbaby Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Tror (?) man letter kan få sopp dersom man smører seg med olje....canestein-krem hjelper sikkert. Hør med lege eller jordmor er du usikker.
EleResa Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Jeg har det samme, og jeg vet om mange andre her inne for dette temaet har vært oppe en del ganger før Ofte skyldes det hovne lepper grunnet økt blodgjennomstrømning i underlivet, leppene blir liggende å gnisse mot hverandre, det kan være svette, kanskje en dråpe urin om man lekker litt, osv.. Det som hjelper meg (som ikke har UVI eller sopp) har vært å skylle av meg med lunkent vann både morgen og kveld, jeg bruker såpe bare en gang om dagen. Gå uten truse om du får til det, eller luft ofte. Ikke sov med undertøy om natta, sånne ting.. Jeg prøver i det lengste å unngå truseinnlegg også, føler bare at de tetter til mer enn de gavner. Har vurdert å kjøpe en soppkrem å smøre på men har ventet med det også, men den ville kanskje hjulpet litt om det er antydning til sopp, og det klør litt.
*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10 Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Jeg hadde det likedan, og tok dette opp til lege da jeg var der...(.to dager etter at jeg hadde begynt penicillinkur mot UVI som jeg heller ikke jeg visste av) Og da hadde jeg fått sopp som måtte behandles med cannesten stikkpiller....Det føltes akkurat slik du beskriver det, så jeg ville latt noen se på dt....Har det mye bedre i dag Lykke til videre:::::::::::
Prins&Prinsessa Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Jeg hadde også kløe,men tror det muligens var sopp. Hadde ikke råd til kremer da, så det jeg gjorde var å dusje hver kveld, hadde ikke sex, sov naken og prøvde å la være å klø.. Hjalp veldig for nå er det helt borte :)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 herreverden, dette kommer til å høres helt syyykt ut... har aldri hatt sopp, å har sjelden UVI. men har noen ganger "hakk" der nede, rundt klitoris, mest på mangel av sex, eller etter en litt "rough" kos med min kjære, å d kan klø. d som hjelper helt suverent for meg, er en god orgasme, å jeg smører meg faktisk med en aloe vera lypsyl! men kjøp en egen til der nede, ikk bruk den til munnen da.. lypsyl er også effektivt mot solbrenthet på nesen!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Tusen takk for svar! Da får jeg prøve ut tipsene og se om det hjelper, ellers får jeg vel snakke med jordmor om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå