Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Kom til å tenke på dette da jeg hev innpå lunsjen i dag... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia_ Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Aner ikke, men har tenkt på det selv.. Sjekket på Fetaost glasset nå, og det står ingenting i innholdsdeklarasjonen om at det hverken er eller ikke er pasteurisert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 12. september 2006 #3 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har sett noen Fetaoster som er pasteurisert, da står det på glasset. Jeg pleier alltid å høre hvis det er ute på restaurant eller cafe om den er pasteurisert. Tror nok cottage cheese er det, hvis det er Tine sin. Står kanskje på pakningen eller på Tine sine sider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg er ikke sikker på det ene eller det andre, men mener å ha hørt at man ikke skal spise fetaost når man er gravid. Se mattips her: http://matportalen.no/Emner/Gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Det de sier (og som står her inne) er at osten må være pasteurisert eller laget av melk som er pasteurisert. Jeg husker ikke hvilken type jeg har spist, men der står det ihvertfall utenpå pakken at den er laget av pasteurisert melk. Men som sagt: jeg pleier alltid å undersøke! Ihvertfall hvis jeg spiser ute. Det er vel heller muggoster o.l. man skal være litt forsiktig med, de skal iallefall være ferske hvis de spises av gravide. Jeg holder meg unna ;0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå