Gå til innhold

Hjelp, jeg lekker!!

Anbefalte innlegg

Samboer og jeg hadde endelig kommet oss i seng i går kveld. Jeg lå i armkroken hans og vi lå og småpratet om forskjellig, ble en del babyprat ;) Han sang for den lille gutten i magen og jeg ble rørt som vanlig.

Plutselig merket jeg noe vått som "landet" på armen min. "Gråter du?" spurte jeg nesten forskrekket. Han benektet dette, jeg trodde nesten ikke på ham. Hvor kommer det våte fra da liksom? Jeg ble nesten engstelig for at det dryppet fra naboen over eller noe.

Jeg lå på siden og begynte å kjenne oppover armen min om det kunne være vått der også. Kom til puppen og til min forskrekkelse var den våt! "Herregud, jeg lekker!" utbrøt jeg og spratt opp av senga. Samboeren min holdt på å le seg ihjel og slo på lyset. Der piplet det noe blankt/hvit aktig ut av ene brystvorten. Jeg så også at det var noe der fra før som hadde tørket ut, så jeg hadde nok lekket en stund. Uff, må le. :) Det stoppet heldigvis og er helt tørt nå.

Har dere begynt å lekke litt melk? Eller er det egentlig det? Lurer på hva som satte det i gang. Har ikke klemt på dem eller noe, og kom jo bare fra den ene... Dette er rart gitt.... Begynte å lure litt da, når vi begynner å amme, må vi ligge med bh med ammeinnlegg i da når vi sover? Eller så blir det vel flom i senga? Er jo ikke noe godt å ligge med bh vel... Hm...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6287440-hjelp-jeg-lekker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Lekker dere regelmessig da? Eller bare i rykk og napp? Har ikke lekket noe mer siden den episoden. Heldigvis, ler. Noen nevnte det med å gå uten bh her. Det har jeg begynt med i det siste når jeg er hjemme. Bhene er så ubehagelig for tiden. Kanskje det fremprovoserte lekkasjen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6287440-hjelp-jeg-lekker/#findComment-6300850
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...