Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er jeg høyravid..bare 40 dager igjen..jippi..Men må også klage..Jeg er fra denne uken 50 % sykemeldt fordi jeg må slappe mer av, stresse mindre og sove mye, MEN..rett utenfor huset vårt er det en borrmaskin som skal borre opp asfalt flere meter ned i bakken..helt sinnsyk støy..De starter kl 06.30 om morgenen og er ikke ferdig før 19.00 på kvelden..og de borrer hele tiden. Jeg er jo hjemme hele dagen og hører denne sinnsyke lyden..Det værste er å bråvåkne så grytidlig helt uten mening. Merker jeg får vondt i hodet av dette. Får helt angst nå jeg tenker på at de får gjort et par meter om dagen og veien utenfor og der de skal borre er kjempelang. Tenk å bli plaget av dette hele siste del av svangerskap og med et lite spedbarn hjemme..UFF..måtte bare få det ut..Dette kan da ikke være lov???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg kan ikke trøse så mye.Hadde det likedan utenfor hos oss på 4.uka. Hadde nesten begynt å venne meg til det, men så begynte de med nattarbeid natt til i dag, fram til fire-fem. De skal ikke jobbe så mange netter mener de.

6 uker til termin og håper de har stukket av innen den tid.

Ellers vet jeg ikke hva jeg gjør.

Skrevet

Uff..jeg slipper ihverfall nattarbeid foreløpig..Kan ikke bare hele verden ta hensyn til oss gravide nå..forstår ikke det:) Får håper vi begge er kvitt dem før termin..jeg har 40 dager til termin idag:)

Skrevet

De har ifølge lovverket ikke lov til å begynne før 07.00. Nattarbeide er pålagt å varsles nærmeste naboer, og de trenger egen tillatelse fra bydelsoverlegen til å utføre det. Dersom disse forskriftene brytes, kontakt bydelsoverlegen- der vil dere evt også få nr til etat som kan måle om støyen er så høy at den er helseskadelig, og evt da få dekket hotellopphold i verste støyperiode om det viser seg.

Men alt dette kan nok ta litt tid..

Skrevet

Slik har jeg hatt det siden april. De bygger 6 nye hus på andre siden gaten og holder fortsatt på med GRAVING! De har sperret av gaten slik at all trafikk går utenfor vårt hus som blitt en snuplass. Flere biler har allerede kræsjet og vårt gjerde har blitt kjørt ned av en trailer. Verst er nå man hører lastbilene stå på tomgang for fylling av jordmasser kl 7 en lørdagmorgen.... eller slik tuting når de rygger. For å ikke snakke om STØVET.

Og husene blir ikke engang pene!!

Jajaja... kunne de ikke bygget en barnehage i steden?

Skrevet

Jeg ringte faktisk politiet idag tidlig..bare for å høre hva reglene egentlig sier..De sa det samme..at de ikke har lov å starte før 7 uten tillatelse..Men jeg syns 7 er altfor tidlig når jeg har fri og bare skal kose meg med graviditeten..Mulig jeg er kravstor, men skulle så gjerne sluppet all denne støyen hele dagen akkurat nå..Vel..får bare håpe at de ikke bruker altfor lang tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...