Tess/ januargutt Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Noen som har opplevd dette ? Akkurat som kjempe sterk puls som pulserer rett over "åpningen". (hvis man kan kalle det det ) Har også en del støt ned, kjennes ut som knotten sparker med bena rett ned. Kjempe guffent. Fler enn meg som har det sånn ?
januarbebbis Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Ja, jeg har også denne bankingen i underlivet - akkurat som sterke pulsslag. Spesielt når jeg legger meg flatt ned på ryggen og strekker meg ut... Kanskje det rett og slett er pulsslag man kjenner? I tillegg er det jo de små "bumpene" fra babyen, men dette er liksom annerledes... (o:
Doronia Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Jeg har denne dunkingen jeg også....d er så ekkelt å kjenne.....
Elvis_79 Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 det kan være bebin som har lagt seg med hode ned og ligger å hikker. etter uke 32 er det vanlig med hikking flere ganger om dagen og det kommer rytmiskt og for meg kjennes det mest der hodet er.
hurra1971 Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Dette har jeg også kjent en del. Er helt sikker på at det er pulsen din du kjenner.
Gjest Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Jeg har opplevde det samme! Så flott at det er flere en meg! (trodde det var bare meg... ) Bank bank og dunk dunk heletida! Ikke vondt, men ganske ubehagelig
Tess30 Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 har kjent det æ åsså, syns det e kjempeekkelt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå