månefuglen og lille thea Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Er det ikke nok med lammeskinn og god dundyne? Syns VOKSI-posen er fryktelig dyr. Men alle jeg kjenner har/skal ha. Hva med dere? VOKSI eller ikke VOKSI???
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 har kjøpt voksi da den kan brukes til barnet er 3 år, og du kan ha posen høyt oppe , lunt og godt, bruker bomullsdyna på vår og høst og ulldyna på kalde perioder, barnet ligger da i strømpebukse og genser når det sover. mer allgivennlig med ull enn dun skinnposen har du i 1 år så er den for liten og den er veldig åpen mot halsen overkroppen til barnet. erfaring fra bhg er at barnet blir kalde av å ha dyne da det ikke blir like lunt selv om en ligger på skinn. ville du sovet ut i 10 minus eller kaldere på skinn med dyne over deg? om du vil barnet ha så lite i vogna må du hvertfall investere i ullundertøy og strikkede ullklær som barnet har på når det skal sove, slik at det kan holde varmen
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Vi har ikke planer om å kjøpe voksi-pose. Vi har lånt oss lammeskinnspose. Men må jo se det ann etterhvert som babyen vokser. Har hørt ganske mange som ikke er fornøyd med voksi og at de er upraktiske på flere måter..
Larviksjenta. nr4? Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 du kan jo kjøpe en brukt da?!! hvis du egentlig ønsker de.. de kan jo vaskes og farges å sånn ogsåå.. min kusine skal selge sin for 500kr nå og den er pent brukt.. er mørkeblå.. hadde voksi til min første og hun brukte den til hu var 3.. barnehagen forgudet den og ville hu skulle bruke den så lenge det var mulig.. skal bruke den til nr 2 nå.
vims-74 Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Hei Tror ikke du må noe som helst, så lenge babyen holder seg varm og god, så finnes det utrolig mange andre alternativer enn akkurat voksi-pose -både av andre type poser og andre type løsninger -kle på ungen feks Tror nok lammeskinn og dundyne holder i massevis jeg! Spør deg litt rundt og prøv deg fram når den tid kommer, det finnes iallefall rimeligere alternativer enn akkurat denne posen, så ikke vær bekymret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå