*littlå* Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 da har jeg sjekket hos legen. må visst bare ha vondt. ingen sykemelding. måtte regne med det som gravid.. jaja...
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 I 2003, da jeg gikk med førstemann hadde jeg også vondt i halebeinet, og det hadde sammenheng med bekkenløsning. Vær litt oppmerksom ifht skrittlengde, gå ut og inn av bil med samlede bein, ligg med pute mellom beina om natta etc., for å avlaste litt. Kan være nok hjelp i det.
~mommi~ Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 når jeg fikk førstemann, så begynte min bekkenløsning med vondt i hale beinet og kors ryggen. etter et par mnd hadde jeg bekkenløsning med gang vansker. ikke for å skremme deg, men ta hensyn til deg selv. Klem
*littlå* Skrevet 12. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2006 takk for svar. har en forholdsvis tung jobb, og håpet derfor på litt fårståelse fra legen, men skal til ul neste tirsdag, får ta det opp igjen da.
januarbebbis Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Samme her: jeg er nå i uke 20+5, og jeg begynte å få vondt i halebeinet rundt uke 15/16 - og nå sitter jeg her med begynnende bekkenløsning. (Smertene har, i tillegg til halebeinet, flyttet seg fremover til skambeinet, og også til ryggen). Har problemer med å gå uten at det gjør vondt, og sliter med å snu meg i sengen/kle på meg bukse og slike ting. Så vær oppmerksom på smertene - og ta det med ro!
*littlå* Skrevet 12. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2006 Takk for gode råd og tips. Jeg skal forsøke å ta alle hensyn som er mulige.. Det er jo tross alt jeg som kjenner dette på kroppen, ikke legen. Ha en flott dag jenter :-)
Sommerfugler Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Jeg har også trøblet med vond hale, men uten bekkenløsning! Det viste seg at den nederste delen av ryggraden på et vis er vokst sammen med halen (skal være ganske vanlig) og med større og annerledes belastning blir det da smertefullt. Ikke noe å gjøre med, og påvirket heller ikke fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå