Gå til innhold

noen som skjønner dette?

Anbefalte innlegg

jeg var hos legen på fredagen og tok blodprøve for å sjekke om jeg har hatt el... ringte idag og snakket med sekretæren... hun sa bare at alt lå innenfor normalverdier..... litt høyt blodsukker(6,2) jeg hadde jo spist før... var ikke fastende... men betyr det at jeg har hatt el.... eller hva?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6287196-noen-som-skj%C3%B8nner-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

jeg ringte tilbake til legekontoret.... pratet med en annen... og prøvesvarene hadde ikke kommet.... hun andre hadde sett på noen gamle, andre prøversvar fra i våres! som ikke hadde med el å gjøre... herregud! bra at jeg ringte igjen da!!

Annonse

Men er det ikke progesteron nivået ditt de skal sjekke da? Det er hvertfall det de ser etter hos meg når jeg tar blodprøver, for å se om jeg har hatt EL. Etter du har hatt EL, så skyter progesteron nivået ditt til værs... LH stigning får du jo før eggløsning, eller hva?!

Ja, det har du helt rett i. Det er jo selvfølgelig før EL at LH'n stiger, for det er jo den sammen med FSH som får egget til å modnes og slippes....så vidt jeg har forstått. Og når jeg ringer inn for å få svar på prøvene så er det jo progestoronet jeg spør etter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...