Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Har kjent de siste dagene at det har strekt seg ganske så bra rundt navelområdet...faktisk har det stukket og svidd litt.... ser i dag at jeg har fått masse strekkmerker der det gjorde vondt.. og nå hadde jeg bare en uke til termin...buhu!!!! #snufs# uff...nå klager jeg visst....måtte bare få det ut
Elvis_79 Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 jeg fikk strekkmerker under puppene sist svangerskap og de forsvant en god stund etter fødsel, så kan hende du også har flax!
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Åååh så kjipt! Rett før da! Ja det var dårlig gjort!! Du får bare smøre godt siste tiden, og så kan det jo faktisk hende det forsvinner...Har også, som hun andre sier hatt på puppene under graviditeten, men ikke noe som vises etterpå.... Har foresten 7 uker igjen med tredjemann, tror jeg blir rimelig forbannet dersom jeg strekkmerker først DENNE gangen!! Så masse sympati får du fra meg!!! KLEM! :-)
Lasso Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Jeg har 9 dager til termin, og fikk strekkmerker i går... Pokker også! NESTEN to hele svangerskap uten, og så kom de likevel... Jaja, får ta det som en voksen dame og være glad for at det ikke er åreknuter jeg har fått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå