trønder ¨med jente på 2år¨ Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Når er det vanlig med første kontroll hos lege eller jordmor?? og når skal jeg egentlig ringe og "si" at jeg er garvid?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg tror jeg er 4+1 og bestilte time i går til en dato der jeg er 8 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
titti80 Skrevet 12. september 2006 #3 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg fikk beskjed at neste gang jeg ble gravid (etter ma) så kunne jeg ta kontakt og få en time når jeg var to mnd på vei. Jeg bestilte time for to uker siden, fordi jeg fikk så utrolige mensensmerter når tr kom, og selvfølgelig kom hun ikke denne mnd... Så derfor blir det litt tidlig allikevel på meg denne gang også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 HeI:) Gravid i 10. uke, og æ va på kontroll forrige uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Ser det er mye forskjellig her, og det er jo litt pussig. Jeg ringte i dag, og fikk beskjed om at de nye retningslinjene sa at man ikke skulle ha kontroll før ca. 12. uke. Det er jo et stykke utover i graviditeten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 12. september 2006 #6 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har vært på første kontroll i dag, er i 10 uke. Legen min sa at "etter boken" så skulle første kontroll nå være mellom 8 og 12 uke. De ville ha meg inn i 10 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 12. september 2006 #7 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg var påmin 1. kontroll da jeg var 6 uker på vei. Vært der to ganger etterpå også, pga kvalme/oppkast og rare leverprøver. Er nå i uke 9. Skal på UL neste uke og legekontroll igjen i uke 12. Har ikke ringt jordmor enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamline Skrevet 12. september 2006 #8 Del Skrevet 12. september 2006 Du verdalsjenta...kan jeg spørre hvor gammel du er? Jeg kommer fra samme plass skjønner du, og du vil sikkert ikke si hva du heter i full offentlighet. Det hadde jo vært litt moro hvis vi kjenner hverandre uten å vite det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønder ¨med jente på 2år¨ Skrevet 13. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 13. september 2006 hei du! er 26 år. bor du her nå eller??? aler på deg da? å er du langt på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamline Skrevet 13. september 2006 #10 Del Skrevet 13. september 2006 er 22 år, bor på levanger nå. 6 uker på vei:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #11 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg skal til kontroll i morgen, er da 6+5. Når jeg bestilte time spurte de ikke etter hvor langt jeg var på vei i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå