Gå til innhold

September: Murringer og vanndig utflod


elin25

Anbefalte innlegg

Tremin imorgen. I går, inatt og hitttil idag så murrer det mye i korsryggen og nederst i ,agen. Mensenmurringer. Har masse kynnere. Den siste uka har jeg også hatt masse vanndig utflod. Det renner noen ganger. Må bytte truseinnlegg flere ganger om dagen. Har noen ganger lurt på om det har vært vannet som har gått.... Men det hadde vel vært enda mye mer. Men noen andre med slik utflod???

 

Går jo spent rundt og venter på at noe skal skje. Skal egentlig i bryllup på fredag! Søsteren til samboeren. Og vi skal være forlovere. Snakk om timing!!! Det er i tinghuset. Har jo lyst til å være der. Men vet jo ikke om det går da. Har vi født så kan det jo bli vanskelig. Men jeg vil jo ikke at det skal drøye med fødsel til helga heller. Er jo utålmodig på å få treffe den lille gutten vår.

 

Men om jeg føder før fredag så kanskje vi orker å møte opp i tinghuset... Vet at det kan bli litt vel mye. Vi må se an i så fall. Men det skal jo være fotografering med forlovere (samboren er for brudgommen og jeg for bruden) før vielsen. Blir jo fint forloverbilde med den magen....eller en kvapsete veldig fersk ikke-gravid mage. Nei, om vi har fått den lille gutten vår blir det nok ingen fotografering. Foreldrene til samboeren min skal være vitner om vi ikke kommer. Men vi er offsielt forlovere uansett. Papirene ble skrevet under for flere uker siden. Alt dette ble bestemmt for et par dager siden bare. For en timing sier bare jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sånn utflod på slutten forrige gang, skjønner godt hva du mener. Ringte sykehuset den gangen, og de mente at hvis det ikke var å nivået "bruke bind", så var det ikke fostervannslekkasje. Jeg tror det var en kombinasjon av mye utflod og av og til litt urinlekkasje, for hodet lå veldig langt ned i et par ukers tid før fødselen. Det presser jo såpass på blæra at man ikke alltid er klar over at det kommer en skvett engang...

 

Lykke til med forlover-gjerningen da! Hvis du føder før fredag, så hold deg hjemme! Det er ingen vits i å presse seg så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også sånn for halvannen uke siden. I forbindelse med en annen undersøkelse på sykehuset spurte jeg om de kunne sjekke om det var fostervann siden det var så mye og så tyntflytende. Men det var det ikke. Fire dager senere fødte jeg! :) Vet ikke om det var noen sammenheng. Kanskje?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med vanndig utflod skjedde med meg forrige gang. Hadde det i et par dager før jeg fødte. Da de skulle "ta vannet" under fødselen, merket de at det var hull der. Altså hadde jeg lekket fostervann i et par dager. Babyen måtte sjekkes for div infeksjoner, men alt var ok. Anbefaler deg å spørre jordmor eller lege om en undersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...