dumidalia Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 heihei!! idag har jeg vært hos gynekolog. fikk påvist PCOS i november -05 og har vært hos gyn 3 ganger etter det. har prøvd å gå ned i vekt, uten det helt enorme hellet.... =) men i dag, o, lykke, fikk jeg resept på både primolut og pergo =)=) jeg klarer ikke slutte å smile! håper at det kan gå rette veien nå, og st vår lille venn snart vil komme til oss =) happyglis og hopp og sprett fra
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hei! Jeg har også akkurat fått disse medikamentene. Hvor mange dager sa din gyn at du skulle ta Primolut?? Min sa ingenting om det.. Jeg går rett på dobbel pergo, er det vanlig tro?? Håper spiren sitter på oss begge snart..
dumidalia Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 hei! gratulerer! jeg skal ta primolut i 14 dager, så skulle jeg få en blødning etter ett par dager, og på 5. blødningsdag skulle jeg ta pergo. jeg skal ta enkel pergokur i første omgang. så skal jeg ta blodprøve på 19. dag etter blødning for å sjekke om jeg har hatt el. men du bør kanskje ta en telefon til legen og dobbelsjekke. det står ikke noe på pakningene? krysser fingrene for oss begge!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Tenkte bare å nevne for dere at når jeg gikk på Pergo, så fikk jeg ikke EL før dag 21, vet at det ikke er så uvanlig. Greit å tenke på hvis boldprøven du tar for EL på dag 19 er negativ. Det var det som skjedde med med meg, men så viste det seg senere at jeg var gravid og regnet oss til at det var på dag 21 jeg da hadde EL! Lykke til begge to!
dumidalia Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 å,takk for at du sier det, barney. kjenner at jeg nok hadde blitt rimelig knust hvis ikke blodprøven viste el.... men så godt å høre at man kan ha en sjanse likevel=) takk for lykkeønskninger=)
janus-guttemamma Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Jeg ble gravid på min andre pergokur. Hadde da EL på dag 19. Akkurat derfor er det veldig greit å bruke EL tester. Blodprøven gir deg svar på om EL har vært.... EL tester gir deg beskjed om at du har EL.. NÅ... Noen syntes det er mye mas med EL tester, men jeg syntes det er ryddig og greit å ha oversikt over syklusen + at man slipper å ha "pliktsex" over en så laaaang periode.. det er liksom ikke helt det samme når man MÅ...
dumidalia Skrevet 14. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2006 ja,jeg har kjøpt inn en dunge fra billigtester (eller hva det nå heter) og de ligger klare i skuffen=) kommer sikkert til å teste fra dag 1.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå