@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Eg sitte her og ser på stuer og kjøkken som jeg skulle vasket og ryddet, men ånden kommer likosm ikke over meg i dag! Kommer meg liksom ikke vekk herfra Må finne meg noe bra musikk og prøve å komme i gang, men uff... Er egentlig perfekt vaskevær her også, det pøsregner og blåser og er ikke noe vær å gå på byn i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Er veldig forkjøla, men er på jobb. Slitsomt! Gler meg til å komme heim, men har ei lita jente på 20 mnd. som sikkert held meg i aktivitet der òg. Håpar pappaen har meir energi enn meg, når han er ferdig på jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 12. september 2006 ååå... eg og vil på jobb, men er permitert for tiden Sitter bare å venter på at det skal poppe inn en mld som seie at no er det klart for jobb igjen, men neida:( Kommer vel snart håpa eg God bedring da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Takk! Lykke til med jobben:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
findus Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har vært på skolen til nå og blitt klok og ivrig og litt forvirra, og så hekler jeg et fint skjerf til ei venninne som snart har bursdag. Har lært å hekle, og fått helt dilla (har allerede hekla skjerf til kjæresten og lillebroren, og kjøpt garn til 3 nye skjerf...). Seinere i dag skal jeg se på Trond Viggo-DVD sammen med kjæresten min og bare kose meg. Kanskje jeg rekker litt lekser først? Eller bare masse mer hekling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleebie Skrevet 12. september 2006 #6 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har vært på min første besøk hos jordmor, og hun virker hyggelig. Fikk høre hjertelyden til nurket for første gangen, og det var ubeskrivelig kjekt å høre at babyen lever og har det bra...jeg måtte gråte litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
findus Skrevet 12. september 2006 #7 Del Skrevet 12. september 2006 Å, så fint!!! Gratulerer:) Skal på aller første ultralyd på fredag - gleder meg som en gal til å få endelig bekreftelse på at det er et lite, levende menneske inni der - og ikke for eksempel en fotball eller en kneipp eller åtte små, hvite mus... (grøss) Hvor lang tid var du hos jordmor? Har hørt at de ofte tar seg bedre tid enn leger, men vet ikke helt hva jeg kan vente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liten mamma Skrevet 12. september 2006 #8 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har nettopp kommet hjem fra jobb, og nå har jeg satt potetene på kok. Skal ha svinesteik til middag, den har stått i ovnen hele dagen og nå lukter det fantastisk i hele huset! Rumler i magen! På torsdag skal vi på ultralyd og se på vår lille gullklump -gleder oss så veldig! Jeg er så spent på om termin blir forandret igjen, det skiller 11 dager på mens-termin og tidlig UL-termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
findus Skrevet 12. september 2006 #9 Del Skrevet 12. september 2006 Oioioi, hørtes godt ut. Begynner å bli sulten, jeg. Skal nok gå hjem nå og lage noe skikkelig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingeling Skrevet 12. september 2006 #10 Del Skrevet 12. september 2006 Hei Folkens.. jeg har vært på bim-treff og d var kjempekoselig.. vi skravla i nesten 3,5 time,og tiden fløy avgårde.. en hadde med seg sin 3 uker gamle jentebaby og hun var jo til å spise opp. sukk!! så nå venter jeg bare på gubben som skal komme hjem med pizza fra peppes. så i dag er DEN junkfood -dagen. hehe! fortsatt god ettermiddag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleebie Skrevet 13. september 2006 #11 Del Skrevet 13. september 2006 Findus, jeg var hos jordmor...hmm, det var ca. en time, tror jeg. Hun tok sin tid og forklarte mye, spurte om jeg hadde noen sporsmål, osv. Det var første gangen, så hun gikk gjennom helsekortet, målte magen, hørte på hjertelyden til babyen (kunne ha lyttet i timevis jeg), og mer snakking om livstil. Og jeg fikk mange brosjyrer og sånt. Tenk at jeg gruet meg litt til det. Heh! I dag har det vært jobbing med websider hele morgen *sukk*, og så en time med å snakke med mammaen min på Skype. Kjekt å høre hva dere driver med om dagen òg! Oy...Peppes........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå