trønder ¨med jente på 2år¨ Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 tok cb test i dag, og endelig kom krysset som bekreftet at jeg var gravid!! hadde vel ikke prøvd å bli gravid engang..men morsomt er det nå allikevel, håper bare alt går bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Åååhh.. så morro, da:-P gratulerer og velkommen hit;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 12. september 2006 #3 Del Skrevet 12. september 2006 Gratulerer! Velkommen skal du være og lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Grattis:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*WinnieThePooh* Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Gratulerer! Er ny her jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkVissVass Skrevet 12. september 2006 #6 Del Skrevet 12. september 2006 Grattis og velkommen til oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 13. september 2006 #7 Del Skrevet 13. september 2006 Gratulerer så mye og velkommen hit! ) PS: Jeg kommer fra samme plass som deg! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*WinnieThePooh* Skrevet 13. september 2006 #8 Del Skrevet 13. september 2006 Gratulerer! Min termin er 23.mai Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå