Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Har plagsomt mye luft i magen etter at knøttet kom til verden. Er faktisk ganske plagsomt.... Kan det ha noe med ammingen å gjøre? Er det andre mammaer som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hihi..... Endelig er det flere som har det som meg.... Gubben klager over at jeg prumper som en mann.... Vet ikke hva det kommer av, men har hatt det slik etter begge svangerskapene. Blir bedre etterhvert!!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Godt å høre! Fjerter både her og der i heimen, men ute i det siviliserte samfunn sliter jeg hardt med å holde det inne... hehe...
Gjest Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 drikker du light brus eller andre "sukkerfrie" produkter? Jeg fikk en aha opplevelse etter å ha spist sukkerfritt snop, jeg este som en ballong og er mye bedre etter jeg kuttet ut pepsi max...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Nei, spiser "vanlig" mat og ikke mye brus heller så jeg tror ikke det har noe med det å gjøre.... Mystifistisk.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå