Drømmen *Prinsesse23.01.2007* Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Hei jenter! Siste dagene har jeg plutselig begynnt med kraftig halsbrann. Det er ekkelt altzå!! Huff... Har dere noen gode tips på ting som hjelper?
3 i vannet:) Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Hei:) Jeg har hørt at melk skal være bra for halsbrann! Men vet ikke om det hjelper!!
DiddiDaddi Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Jeg har hatt god effekt av drikkeyoghurt med kirsebærsmak, godt er det jo også ) Har jeg ikke det for hånden har det også hjulpet med en yoghurt eller en banan. Blir det skikkelig krise har jeg tatt Gaviscon tyggetbl, og den funker som et skudd for meg. Håper du finner noe som hjelper )
Maja☆ Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Prøv nyco fruktsalt som kjøpes i butikken. Hjelper veldig på meg.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Gaviscon har jeg med meg overalt, den fungerer kjempebra!! Denne får du i flytende form og som tyggetabletter. Selv tar jeg denne i flytende form. Senest i går kveld kjente jeg at "nå" kom det igjen, jeg gikk på badet, tok en slurk, og borte ble det gitt:-) Løp og kjøp!! Lykke til!!
Drømmen *Prinsesse23.01.2007* Skrevet 12. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2006 Tusen takk for tips jenter! Helt supert, forte meg i butikken nå. )
Denise:-) Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 støtter meg til den, gaviscon er kjempe-effektiv!
Love2bemom Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 LINK!!! den røde...en halv sånn og det er borte på 1-2-3.
mamma.til.3 Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Hei! Det med halsbrann er ikke noe artig. De andre svarene stemmer bra, det hjelper! Men jeg synes ikke noe om smaken på det. Men av en eller annen grunn synes jeg det er greit om det smaker surt, så det som har vært redningen i mine to foregående svangerskap (og som jeg snart må kjøpe nå kjenner jeg), er flytende eplecidereddik (Martell, fåes i helsekost). Det høres sikkert rart ut men det har jeg funnet er det beste. Det er det jeg helst drikker blandet med vann, for jeg fikk halsbrann av vann også sist, så da blandet jeg svakt med eplecidereddik, og da gikk det bedre. Ellers er det flere ting som hjelper som f.eks spise litt mandler, rå potet, osv. Lykke til videre!!
nutri Skrevet 12. september 2006 #10 Skrevet 12. september 2006 Gaviscon er bra. Men Aflurax er mer effektiv (finnes kun som tyggetablett) Begge deler selges kun på apotek
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #11 Skrevet 12. september 2006 spis 1-2 love hearts, det hjelper av og til på meg, om en spiser fler så blir en kvalm, men det la seg som en hinne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå