Snuppa å gulle Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Har hatt voldsom kvlame og hode pine et par uker. Og i går morges så var alle symtomer borte!? Noen som har hatt det på sammen måte? Blir jo litt bekymret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 12. september 2006 #2 Del Skrevet 12. september 2006 Ja, det er ganske vanlig=) Opplevde det selv i fjor, pupper og alt ble normale igjen, og menssmertene forsvant. Var sikker på at babyen var forduftet, men nå ligger hun i vogna si og sover utenfor her=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa å gulle Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 12. september 2006 Det var godt å høre, for nå ble jeg virkelig bekymret her. Har en datter på 2 år, men forrige gang var jeg konstant dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LINDA*** Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Nja.. Jeg er i min uke 7 og kjenner at det skjer noe der nede;) Det er jo ikke akkurat mensmurringer, men noe i nærheten vil jeg si. Trøtt som ei strømpe. Litt ømme pupper uten det helt store. Hvis du kjenner etter, så er det sikkert noooooe som kan minne deg om symptomer av noe slag, hihi He, tenker tilbake på tida mellom EL og IKM. GUD hvor mange symptomer en hadde da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har vært god i alle svangerskapene mine, men ikke SÅ god. Jeg er helt symptomfri. Ikke en ting å kjenne... Så i dag var jeg hos legen for å måle HCG verdien. Jeg skjønner at du blir bekymret. Jeg prøver å fortelle meg selv at det er helt normalt, men det er ikke så lett. Jeg har vært helt symptomfri i en uke nå. Håper du snart får vondt et sted.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amsterdame Skrevet 12. september 2006 #6 Del Skrevet 12. september 2006 Med nr. 1 kunne jeg gått i månedsvis uten og ha visst at jeg var gravid hadde det ikke vaert for utebltt mens... men nå med nr. 2 kjenner jeg konstant litt murringer i magen, spesielt på venstre side. Det varieres sånn fra person til person. Om du ikke har noe bloedninger er nok alt bra skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #7 Del Skrevet 12. september 2006 ikke for å være ekkel med deg, men jeg synes ikke det høres helt normalt ut. Mine to venninner som mistet i uke 7 og 8 men ikke fikk vite det før uke 12 mistet symptomene. Jeg sier det ikke for å gjøre deg nervøs, bare for at du kanskje bør sjekke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå