Gå til innhold

Plages med å svelge omega3 kamslene. Finnes det noe flytende jeg kan ta istedet?

Anbefalte innlegg

åååh...som jeg plages med å svelge de stoooore Omega 3 kapslene!!!! Finnes det ikke noe flytende jeg kan ta? Kan jeg ta tran istdet? Tran smaker æsj, men heller det enn de kapslene!! =)

Jeg virker vel ikke pysete nå? :-) Halsen knyter seg sammen når jeg skal ta de. Det skjer bare automatisk. Tror det kanskje kan ha noe å gjøre med noe som skjedde da jeg var lita jente.

Er det ikke noe annet som er like bra, så skal jeg klare å ta de!

Fortsetter under...

Der finnes MASSE flytende du kan ta.

Den beste er noe som heter Udo's choise(i helsekostbutikkene) der får du Omega 3 6 9. Veldig veldig bra,

ellers akn du ta tran, men det er ikke omega 6 i(nattlysolje).

Uansett er det viktig at du får i deg oljer, så tran er helt klart et veldig greit alternativ. super dupert-

Takk!!! =)=) Så flott da! Nå ble jeg glad nå! Skal stikke på helsekosten i dag å se om de har Udo's choise. Har ikke vært der å hørt før. Var innom apoteket en dag. Var så masse folk, så jeg så meg bare litt om selv, men fant ikke noe.

Klems

Har hørt at Udo's Choice ikke er så bra å ta, fordi det inneholder bensin.... Akupunktøren min sa det, og jeg fikk streng beskjed om å ikke kjøpe akkurat det. Men du kan jo spørre på helsekostbutikken, det virker egentlig rart om de skulle hatt lov til å selge noe som var farlig. Men ville bare si hva jeg har hørt.

oida.. ja sant at det er rart om de har lov til å selge noe som er farlig. Og rart om en akupunktør gir en streng beskjed om å ikke kjøpe dette, hvis det ikke er noe i det. Jeg får høre med de på butikken. Håper det er ei som er ærlig der da, for det er jo noen som helst vil selge.

Rart om det ikke finnes omega 3 flytende egentlig. Skal dra en tur i ettermiddag å se om jeg får i noe, ellers blir det tran =)

Takk for at du sa ifra!

Annonse

Forskjellen på Omega 3 og tran er:

Tran er utvunnet av levere til fisken(som jo er fiskens renselses organ). Man kan ta overdose av tran(men da skal man ta MYE)

Omega 3 er utvunnet fra hele fisken, og kan ikke tas overdose av .

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...