Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Teit spørsmål kanskje, men jeg prøver! Har gått på pp i så mange år at jeg rett og slett ikke husker forskjell. Det som er er at etter at jeg sluttet på de, så føler jeg mye mer hormonell i forbindelse med mensen. Det er ikke så ille i forkant, men i løpet av perioden... Stakkers sambo. Jeg er sinna, sur, irritabel, hissig og helt pyton Andre som har det sånn, eller er det jeg som er "raring"??
Sussa85 - snart 2? Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Akkurat som mg:) hehe...jeg trodde at PMS var noe man fikk FØR perioden..men neida..er kjempesur under hele perioden..og hormonene raser...ikke aner jeg hvorfor..så da er vi raringer begge to da:P hehe
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Jeg har det mest rett før tr kommer. Er sint, hissig, veldig lett å irritere, osv osv. Nå i den siste tiden har jeg begynt å bli skikkelig deppa når jeg venter mens og. Det er litt kjipt... Men med meg går det som regel over når tr dukker opp, og dette er jo forskjellig fra person til person. Går nok hardt ut over samboer i den perioden ja. Dessverre. Men prøver å bli flinkere til å la være...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 "Godt" å høre at jeg ikke er alene om det!! Sambo synes jeg er ganske fæl ja!!! Blir lite kos. Føler meg som en drage som spytter ild! Har sagt at blir jeg ikke gravid snart, så begynner jeg på an igjen, for dette orker jeg ikke!
Gjest Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Nei du er ikke alene!! =) Utrolig hvor hissig jeg kan bli! Før syntes sambo dette var veldig irriterende og ble litt sinna på meg. Nå synes han det er morro å erte meg, og han vet det gjør meg enda værre. Arhh.. blir så sinna!!!!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå