Labbetøs Skrevet 12. september 2006 #1 Del Skrevet 12. september 2006 Hei. Jeg er 23 år, venter min første den 05.01.07, og har akkurat sluttet i jobben. Ikke pga helsa i svangerskapet (den er helt fin), men pga at de ikke hadde mere jobb til meg. Jeg hadde tidsbegrenset arbeid pga at jeg skulle starte studier nå. Nå viser det seg imidlertid at det ikke lønner seg for meg å begynne studier nå. Det er mer økonomisk i forhold til permisjon om jeg venter ett år. Altså blir jeg gående hjemme fram til fødselen. Derfor ønsker jeg å komme i kontakt med andre gravide/småbarnsmødre som også har noen timer til overs på formiddagene. Er det noen dær ute som vil slå i hjel noen timer sammen med meg? NB: Jeg er snill og grei. Ikke farlig. ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbetøs Skrevet 12. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 12. september 2006 NB: Bør vel kanskje spesifisere at jeg bor i Trondheim sentrum. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbetøs Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 12. september 2006 Og at dere kan kontakte meg på mail: [email protected] :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå