Gå til innhold

Jeg har lyst til å rope ut til hele verden at jeg skal ha baby!!!

vimsa (",)

Anbefalte innlegg

Hvordan klarer dere å holde kjeft... Jeg tør nesten ikke åpne munnen lengere, er så redd for at det plutselig skal ploppe ut av meg.. er bare 6 uker på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Vimsa:)

Var gravid i fjor og i uke 6 fortalte jeg det til alle de nærmeste, var så glad!!!

Det har jeg ikke angret på:)

Denne gangen skal samboeren min få vilja si, er nå 8+4 og skal liksom holde m til uke 12....får se om det går;)

Lykke til, du kan glede deg mer enn mest:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var bare 6-7 uker selv jeg da jeg fortlate mamma og dem det...Har fått veldig posetiv respons hadde ikke klart og gått med den nyheten så lenge nei... Er jo sliten og veldig trøtt til tider!! Blir spennende og se hva som skjer til fredag...Om jeg blir 100% sykemeldt?! Men det sies jo at når du venter tvillinger så krever de jo mere..

Lykke til hvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst å si det,men pga SA sist så venter vi til vi har passert di magiske 12 ukene. ;-)

Jeg er kjempetrøtt,kan sove hele dagen,og orker nesten ikke å gjøre noenting.

Ikke tvillinger her nei,var på UL i dag,og det var en spire. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor tok jeg test 3 dager før IKM, og klarte ikke å holde kjeft om resultatet, hehe=) Så før IKM visste allerede 2 venninner det, og resten av venner og familie fikk beskjed i uke 5... Er ikke noe galt i å fortelle en så gledelig nyhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt!!:) Jeg er også i uke 6, og har fortalt det til foreldre og et par venninner. Sambo'n vil ikke at vi skal si det til fler, men det er da så vanskeliiiig....får se om det går...vi må vertfall være enige om å evt si det til fler:) BTW: syns ikke dere det er lenge å vente på 1.legetime? Få bekreftelse liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅå sånn har jeg det også, det eneste jeg tenker på er *hmm lurer på om de ser at jeg er gravid* og jeg er bare 5 uker på vei.

Var bedt på fest lørdagen som var, stilte opp med claustaler og unnskyldninger om tidlig jobb dagen derpå. Det jeg blir møtt med da er "når har du fått termin a? " he he, termin jeg?

Er flere som vet vi prøver, så denne blir nok ikke lett å holde på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...