Gå til innhold

mami19*HØYGRAVID* ((dette ligger ute på dinbaby til deg))

Miiia

Anbefalte innlegg

Mami19FårJente27/o9!=) 23:27 10.09.2006

heisann! hvorfor har du satt på passord på siden din? er jo bare såååå nysgjerrig på hvordan det går med deg og den lille i magen og var spent på å få se bilde av henne etter at hun kommer ut:)

kan jeg få passordet tror du?

siljemor85

[svar på dette innlegget]

Sv: Mami19FårJente27/o9!=) 02:19 11.09.2006

Hihi, vet du, jeg var innom siden hennes i går tror jeg (eller tidligere i dag? hmm..) og skulle inn for å se om hun hadde lagt ut noe nytt bilde av magen nå..men så måtte jeg ha passord:(

*snufs*

Syns du har så søt mage skjønner du;) hehe.

Kan jeg også få passordet?

nemi_137 *tingeling* [svar på dette innlegget]

Sv: Mami19FårJente27/o9!=) NYTT 10:44 11.09.2006

Slår meg med her jeg.... Titta innom siden din rett som det var jeg også, gøy å følge med da...=))

Chica18*Med prinsesse* [svar på dette innlegget]

Sv: Mami19FårJente27/o9!=) NYTT 12:36 11.09.2006

slenger meg på her jeg å , syns det var så koslig å følge med dere. håper du tar bort passordet igjen eller at vi kan det. er så spent på at tulla di snart skal komme. hadde vært koslig om ho kom den 27, har nemlig bursdag da jeg å:)

Lovea

Fortsetter under...

Hmms.. Skeptisk.. ;)

Nei dette vet jeg ikke noe om, kjære deg.. Det har vi ikke sett!

Joda.. Saken er den at jeg endret hele siden! Men ganske komisk.. For det er liksom bare snakk om et døgn med passord, tihi! Dæven, så søte disse DIB-jentene er'a! *RøDmeR* :)

Iallefall.. Er ikke noe passord der nå! :)

Annonse

Åh, tusen takk! :) Den har vokst ganske mye på få uker.. Jeg syntes at jeg var KJEMPE stor i uke 30, hehe! Men nå er det DEN kulen her, ja.. Men er jo bare to uker igjen til termin da, så det skulle vel egentlig bare mangle! ;)

Jeg gleder meg til å komme tilbake i litt normale former.. Selvom jeg ELSKER å være gravid! Men vil gjerne få en god natts søvn snart, hehe.. Er ikke så lett med denna smurfen i magen min!

Hvordan går det forresten med deg?! Hvor langt er du på vei? Kvalme ogsånn, sliter du noe med det..?

Klem! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...