3 i vannet:) Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Hei! Nå er jeg endelig ferdig med mine første 12 uker,så nå hører jeg til her! ENDELIG! Er det noen andre her som har akkurat flyttet fra 1.trimester og over til 2.?!
DiddiDaddi Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Velkommen hit ) Deilig når en endelig er over de første 12 ukene! Nyt tiden som kommer, og kos deg med den voksende magen! Har nok ikke akkurat flyttet over jeg, har ikke så innmarri lenge igjen her inne faktisk - tiden går fort! Kos deg videre, dette er en fin plass å være )
3 i vannet:) Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 Takk:) Jeg skal virkelig nyte tiden fremover,gleder meg til magen begynner å vokse og jeg kan begynne å kjenne liv! Faktisk når jeg tenker tilbake så har tiden gått ganske raskt! Jeg fant nemlig ut at jeg var gravid fire dager før mens!!! så jeg har holdt på hemmlighet en god stund:) Kos deg videre du også!
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 VELKOMMEN til deg også. ) Jeg kom over hit forrige fredag, så relativt fersk jeg også. Er 12+5 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå