Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Hvilke dager hadde dere sex i forhold til EL, og hvilket kjønn ble det? Brukte dereEL tester?
mummitroll10 Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Heisann ) Jeg venter nr. 2 nå og siste mens første dag var 26 desember 2005. Vi hadde sex 9 og 11 januar 2006. Ganske nøyaktig 2 uker i mellom. Vi venter en gutt til og det blir stas. Med forrige mann hadde jeg siste mens 8 januar 2003 og vi hadde sex 22 og 26 januar 2003. Så her har det klaffet veldig brra ) Er glad uansett kjønn. Og la det være sagt at jeg aldri hadde trodd det skulle være SÅ kjekt å ha gutt - helt fantastisk. Lykke til og stor klem til deg
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Det er mannen om bestemmer kjønnet, så det spiller egentlig liten rolle når i EL dere har sex. Det som spiller en rolle er når han hadde utløsning sist. Jeg har hatt sex ganske nøyaktig på EL begge gangene. Fikk jente sist, skal ha gutter nå
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 første gang hadde vi sex 2 ganger dagen (ferie...) i 14 dager og det ble gutt denne gangen hadde vi sex ca annen hver dag 1 uke før og 1 uke etter EL (for jeg ante ikke når jeg hadde EL nøyaktig og tok ikke test fordi kjønnet ikke spilte noen rolle og vi visste jo sånn ca når EL var... - og nå venter vi gutt igjen!!!!
Silje_33 Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Vi hadde sex dagen før EL og samme dagen. Da er sjansen stor for å få gutt - og det ble det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå