Gå til innhold

Har sett babyen min!! :)


Frk. Vable

Anbefalte innlegg

Var på UL for en uke siden, og fikk sett hjerte banke inni magen!!!

Så nå er alle mine bekymringer over (nesten), det var greit å se at det var noe der, så nå skal jeg bare kose meg videre i svangerskapet...

Går jo snart over til 2. tri også!! :)

Håper også kvlamen snart gir seg, blir så slapp og elendig... Men det er jo verdt det, da!!

Jaja, bare litt informasjon fra meg, må prøve å oppdatere meg her nå, har ikke vært her på en stund.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morro da..Skal på Ul på fredag selv jeg gleder med kjempe masse;) Men gruer meg litt også da.... For bare håpe alt er i den skjønneste orden;) Hvor langt er du på vei da?? Har termin i 4 april selv jeg men de kommer nok før( Venter tvillinger)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i dag jeg,for en opplevelse! Helt utrolig hva de klarer å se. ;-)

Her er det en spire,og alt så greit ut. Så glad og letta jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så morsomt, har termin 4. spril jeg også!!!!

Tvillinger.. jøss.. lurte litt på det selv, syns magen er så stor, men det var bare en på UL. :)

Jeg var og kjempenervøs, men er veldig glad nå! Gyn, var kjempegrei!!

Og så var det såååå søtt å se den lille der inne... Fikk med meg bilde som jeg viser til alle!! Er forresten 11+2, men det er vel du og! :)

Har en datter på 3 fra før. Har du barn fra før??

LYKKE TIL på fredag!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i dag siden jeg har hatt så veldige menssmerter og fastlegen sa det ikke var normalt. Men babis hadde det helt fint, hjerte dunka og h*n dansa samba! :-) Gyn sa jeg kanskje hadde lav smerteterskel, og at det var noe å tenke på i forbindelse med fødselen.. Takk skal du ha liksom! :-/

 

Jeg er 12+1 i dag, mens legen sa at fosteret tilsvarte 13+2. Siden jeg tempet så vet jeg når jeg hadde EL, så jeg har vel bare spist veldig næringsrik mat da?! Kanskje det er daglig omega3 som gjør det!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!!! Gleder meg til min tur, skal til legen imorgen og da skal jeg be om en tidlig ul i tillegg til den i uke 17-19. Hadde ma sist. Dette blir spennende!!!

 

Lykke til i 2.tri når den tid kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kune se et pittelite hjerte som banket, et stort hode, kroppen og bena.

Kunne til og med se fingrene!!! Det var såååå søtt!!! Min lå ganske rolig, så jeg fikk ikke sett hopp og sprett, men vet ihvertfall at den var i live siden hjertet banket! Det så ut som h*n suttet på fingen, men vet ikke om det var tilfelle. Det var ihvertfall kjempeskjønt og det var ikke vanskelig å se at det var en liiiten baby inni der... :))))

Gled deg!!! Må jo få høre hvordan det gikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da har jeg sett den:-) utrolig rart!!! går litt mer opp for meg at jeg virkelig er gravid.

 

Så at det var en baby- selv om den har litt alien-preg enda;-) Vi kunne se den både med vanlig og vaginal ul...Hjertet banket og den sprellet godt! Var to armer og to bein i allefall, og ett stooort hode. Kunne ikke se kjønn. Fikk med bilde, og tar det frem innimellom... Det er så rart...lurer på når det Egentlig går Heelt opp for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, får du UL så tidlig? Jeg er 10+3 nå, og har ikke vært til førstegangskontroll enda engang. UL får jeg ikke før uke 16-17 tror jeg, men jeg syns det er greit, for jeg vil gjerne vite hva det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Var nyskjerrig, og har hatt 2 SA, så lurte litt på om det var i live... Klarte ikke helt å roe meg, men NÅ er jeg rolig og bare gleeeder meg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...