Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en dyktig fastlege?

Jeg har en forferdelig, tiltaksløs lege! Hun har vært i permisjon et år og vikaren likte jeg veldig godt, men nå er nephode tilbake. Og dette gidder jeg ikke.

Skal ikke skrive alt jeg har opplevd med henne, men en av greiene hennes er at hun sykmelder ingen. Jeg har gått med senebetendelse på jobb altfor lenge, fordi hun mener jeg skal bruke armen min mest mulig!!!!!!!!!! Vel det var IKKE lurt. Når jeg så nevner at vi fortsatt strever med å bli gravid sier hun "ja, det blir ikke mindre belastning på armen når du får barn vet du"

BITCH!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg går til Kjetil Aspevik på Søreide legekontor. Kjempe snill og ok lege

Skrevet

Takk for svar!!

Glemte å skrive at sentrum eller Loddefjord er best for meg, men jeg kjører gjerne dersom det betyr en dyktig lege. Skal ihvertfall vurdere han:)

Skrevet

Bytt lege! Fy søren, for en inkompetent og merkelig lege. Viktig at du føler deg trygg nå som du skal på mange kontroller fremover.

Høres ut som en anmerkning til fylkeslegen burde være på sin plass!!

Jeg byttet også legekontor etter x antall merkelige opplevelser der jeg bor, veldig fornøyd nå. Betaler heller for privat lege enn å gå til legekontoret dit mer.

Lykke til i søkingen:o)

Skrevet

Landro på Olsvik legesenter var veldig hyggelig da jeg var der!

Skrevet

Takk for tipset! Ser at hun har ledig. Det høres jo så flott ut med denne fastlegeordningen, men det er søren ikke mange som har ledig. Min lege har god plass til flere ser jeg, og nå får hun en til:)

Skrevet

Bor selv i Bergen Vest, men er så fornøyd med søreide legekontor :-)

Skrevet

Hei!

Torunn Perstølen på Sandviken Legesenter er helt fantastisk!

Har bare gode erfaringer med henne!!!!

Lykke til!!!

Skrevet

ENEHAUG PÅ LODDEFJORD LEGESENTER ER KANON GREI

Skrevet

Er helt enig med Gledelig. Hun er den beste lege jeg har vært til. Tar deg alltid seriøst, og er veldig hyggelig. De beste anbefalinger!!

Håper du finner deg en lege som du finner tonen med!

Skrevet

Min lege på Kokstad er super duper!

Han heter Nysæter og holder til på Kostad Medisinske Senter (K-MED). Han må jo ha ledig plass for jeg får alltid raskt time. Hna sykemelder alltid når jeg trenger det og var rask med å henvise meg da jeg hadde fruktbarhets-problemer.

Lykke til i søken etter ny lege:-)

Skrevet

Tusen takk jenter for supre svar. Det er veldig få leger som har ledig, skulle ønske det gikk ann å sette seg på venteliste. Men jeg skal ta vare på tipsene:)

Jeg endte opp med tipset om Landro, Olsvik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...