Tusseline Skrevet 12. september 2006 #26 Skrevet 12. september 2006 Så koselig å høre! Gratulerer så mye, nå begynner jeg å tro jeg er gravid jeg også, helt utrolig deilig. Ønsker deg masse lykke til!! Klemmer fra lille...
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 12. september 2006 #27 Skrevet 12. september 2006 GRATULERER!!! Jeg ble så glad på dine vegne, er også så hormonell at jeg begynner å gråte - jeg er jo bare en uke mer enn deg på vei :-) Mange klemmer
UngVoksen-over termin Skrevet 12. september 2006 Forfatter #28 Skrevet 12. september 2006 Ja, mannen min har barn, så han har gode svømmere :-) Vi ønsker bare så gjerne ett sammen - og vi elsker barn begge to :-) Jeg stod så lenge på vente liste fordi haukeland først sa ja... men så ombestemte de seg da de fikk ny overlege på kvinneklinikken. En dame. Hun sa at siden jeg hadde barn fra før, og jeg hadde valgt å sterilisere meg (om enn under press i ung alder) så ville de heller prioritere barnløse.. og det er fullt forståelig. De argumenterte også med at man før man blir sterilisert blir spurt om man forstår at dette ikke er noe de gjør om igjen.. Etter 1,5 år anbefalte de re-operasjon på Volvat i Oslo, men min gynekolog som er spes. i kvinne sykdommer sa at det kunne ta langt tid å bli gravid, om noen gang - så derfor var det raskere og mer sikkert å gjennomføre IVF. Dette var jo ett lykketreff for vår del.. Har gått i lykkerus i hele dag :-) Lykke til med deres valg :-)
UngVoksen-over termin Skrevet 12. september 2006 Forfatter #29 Skrevet 12. september 2006 Ja, ble så glad på dine vegne forrige uke! Nå er vi heldigvis en del her inne som blir gravid.. det var så utrolig negativt her noen uker! Gratulerer til dere alle og lykke til til dere alle sammen som prøver!! Men denne måneden skal det skje ting!!! Tusen takk for alle gode ord og lykke ønskninger!! Varme klemmer og gode tanker fra meg som håper at lykken varer... ..
Smilet:) Skrevet 12. september 2006 #30 Skrevet 12. september 2006 GRATULERER til deg og!!! Dette er jo heilt suverent!!! 3 positive testar fra rugeklubben vår på ein dag!!! Håper VIRKELIG vi andre kommer etter i løpet av uka ***krysser*** Lykke til vidare!
UngVoksen-over termin Skrevet 12. september 2006 Forfatter #31 Skrevet 12. september 2006 Ja, det gjør dere vettu!! :-) Håper det henger der nå da.. Men får være positiv :-)))
minni`79 og gogutten Skrevet 13. september 2006 #32 Skrevet 13. september 2006 Tre ganger tre hurra!!! Gratulerer såååå mye!!! Dette har du virkelig fortjent!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå