UngVoksen-over termin Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Nå snur trenden seg!! Tok en test i dag på min manns bursdag - 3 dager før test dag - på dag 10. Den er svak positiv... Veldig svak .. .men i forgårs var den helt negativ... Så dette er veldig positivt!!! Tok ett bilde med mobilen .... Ha ha ha... Men det er dårlig kvalitet.. I virkeligheten ser man at det faktsik er en svak rosa strek der!!! Sjekk her : http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/447303 Vårt første IVF forsøk, og jeg er så glad at jeg kan grine!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Gratulerer-hvilken gebursdagsglede for din mann! Ønsker deg lykke til !
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 Det er så bra! Håper det forblir en positiv bølge nå Gratulerer kjempemye!!
Twinny Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 Jaaa!! Så gøy!!!!! Gratulerer til deg og til bursdagsbarnet!!!!!!!!!!!!!!!!!
synne-73 Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 hei gratulerer så masse... så streken på testen din jeg hehe... veldig positiv spør du meg ... =) tar du en i morgen vil den allerede være sterkere... lykke til.. jeg ble oxo gravid på første forsøk 2 ganger... klem
nusse 77 Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 gratulerer så mye:)) ha en kjempe fin tid fremover og kos deg masse :0) klemmer fra
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 12. september 2006 #7 Skrevet 12. september 2006 Gratulerer sååååå mye... Er så glad det er mye positive innlegg her nå... ) Så streken godt jeg... ) Mine ble ikke så veldig mye sterkere de eller... Men jeg er gravid og har termin 14.12.... Så ikke lenge igjen... ) Kos deg masse med spiren å den snart voksende magen... )
UngVoksen-over termin Skrevet 12. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2006 Ååå gratulerer Annemor!! Jeg har da termin 24. mai :-) Like etter innflytting i nytt hus, som skal stå nøkkelferdig i April :-) Ååå jeg er så lykkelig! Mannen min kom hjem fra utlandet i går, og hadde kjøpt små Burberry sokker og liten lue! Hi hi hi
Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Gratulerer så mye!! Håper vi andre kommer etter ganske snart. Skal sette inn i uke 39 og håper, håper!!! Hvordan levde du forresten de 14 dagene etter innsetting før du testet positivt? Tok du veldig mye hensyn eller levde du som vanlig?.... Vil bare ha noen gode råd.
eifos-på tjukka- Skrevet 12. september 2006 #10 Skrevet 12. september 2006 grattis så mye. Detta har vi fortjent altså.... VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ERRRRRRRRRRRRRR GRAAAAAAAAAAAAAVIDE. HURRRRRRA!!!! Rug godt nå da, så snakkes vi senere. hva med et lite møte på chatten om ikke så lenge? Masse gravide klemmer fra;-)
Spira Skrevet 12. september 2006 #11 Skrevet 12. september 2006 Gratulerer så mye med positiv test! Det var vel litt av en nyhet å komme med på bursdagen til mannen, - herlig! Ta godt vare på deg selv, og lykke til fremover! Klem
UngVoksen-over termin Skrevet 12. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 12. september 2006 Levde helt som vanlig. Det begrenset seg naturlig hva jeg orket... for jeg følte meg så oppblåst første uken :-) Det kan IKKE falle ut av seg selv. Bare vær flink med progestan eller hva du nå enn skal bruke etter på for at det skal feste seg :-) Masse lykke til !!!
UngVoksen-over termin Skrevet 12. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 12. september 2006 Ja, det hadde vært kos (chatt altså) men jeg er på jobb så det spørs hvor mye jeg får tid .. men kan hoppe inn jeg når jeg ser at noen er innlogget.. :-) Da har vi termin i mai da. 24 (jeg) og 26 (du) :-))))))) Sinnsyyyyykt!
Snooopi Skrevet 12. september 2006 #14 Skrevet 12. september 2006 Det er fantastisk! GRATULERER!! Klemmer fra
Paddelora Skrevet 12. september 2006 #15 Skrevet 12. september 2006 GRATULERER!!!!! Så herlig!!! Mange lykkeønskninger og klemmer fra
*Lenn* :-)) Skrevet 12. september 2006 #16 Skrevet 12. september 2006 Gratulerer kjære deg ) Liker denne positive trenden!!!!!!!! Nyt graviditeten og spiren i magen ;o) Lykke til!!! Klem fra
Ann-ch. Skrevet 12. september 2006 #17 Skrevet 12. september 2006 Gratulerer så mye. Ønsker deg masse lykke til videre. Klem fra
Sunniva78 har to små Skrevet 12. september 2006 #18 Skrevet 12. september 2006 Gratulerer!! Kommer etter om en ukes tid jeg...:-)
Tinkelvink Skrevet 12. september 2006 #20 Skrevet 12. september 2006 Gratulerer så masse :-) Kjempegode nyheter. Klem
Mia_I Skrevet 12. september 2006 #22 Skrevet 12. september 2006 hey, så morsomt!! Grattiss!! Siden vi hadde samme innsettingsdag krysser jeg fingrene fgor at det var en lykkedag :-)
finetine Skrevet 12. september 2006 #23 Skrevet 12. september 2006 Gratulerer, dobbel glede på bursdagen da:o)!!!!!!! Kos dere................... Dette lover godt for resten av oss andre som foreløpig venter på å starte.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 12. september 2006 #24 Skrevet 12. september 2006 Gratulere så mye - lykke til videre:-) Klem
lal69 Skrevet 12. september 2006 #25 Skrevet 12. september 2006 Hei og gratulerer!!! Ikke for å ødelegge for alle gratulasjonene dine, men jeg er i samme situasjon som du har vært i. Husker ikke om mannen din har barn? Jeg er sterilisert og mannen min har ikke barn. Har vært i Tønsberg på kvinneklinikken, og legen der anbefaler at vi søker re-konstruering. Jeg har lest endel på nettet, og sett at det i hovedsak blir anbefalt IVF. Så i et annet innlegg her at du sa det var større sjangs med IVF. Et spm til, hvorfor sto du så lenge på venteliste, og hvorfor fikk dere avslag i det offentlige? Jeg er litt eldre enn deg og det haster. Håper ikke all disse spm ødelegger mitt i gledesrusen! Gratulerer igjen. Får tårer i øynene jeg, du gir meg håp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå