Gå til innhold

pakket bort masse klær...

Anbefalte innlegg

Er så lei av å ta frem en skjorte eller en bukse, å ikke få den over magen.

så nå har jeg pakket bort ALT jeg ikke passer så lenge jeg er gravid.

regner med å pakke bort klær hver 2-3 uke.

så det blir spennende å se hva som er igjen i skapet.

heldigvis har samboern min masse fine klær som jeg passer.

men tror ikke han er så begeistret over tanken på at jeg skal bruke hans klær.

hva med dere.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6285610-pakket-bort-masse-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har i grunnen ikke planer om å pakke bort noe... Så skuffene mine er så fulle at de nesten ikke går igjen, for mammaklærne ligger øverst..

Faktisk så er jeg så slapp at jeg nesten ikke gidder bære opp mine egne klær lenger. De blir liggende i en bunke på badet, fint brettet, og så tar jeg fra den haugen.

- jeg har forresten ingen planer om å bruke sambos klær.. da blir jeg bare seende ut som en sekk..

Jeg også - har pakket bort alt jg vet jeg ikke kommer til å bruke på det neste halve året i en koffert og satt på loftet (jobb-tøy, drakter, sexy undertøy og trange klær jeg ikke har noen forhåpninger om å passe før utpå tidligvåren en gang)

Duverden så god plass det ble i skap og skuffer ! :-)

Nå henger bare mammagarderoben og litt kosetøy til den første barseltiden hjemme.

Litt deilig å ikke møte synet av alt du ikke kan passe lenger, hver gang man åpner skapet :-)

Jeg har også rydda bort masse, passer nesten ikke i noen av de gamle klærne lengre!!!! skulle ha pakket bort enda mer, men har ikke plass i det skapet jeg pakker det bort i ;-)

Bruker dere mange av deres gamle klær??

Annonse

Så effektive dere er a... Bare legger dem klærne som passer oppå dem som ikke passer jeg...

Må jo pakke dem fram igjen etterpå da...

Har mer enn nok med å pakke ned klærne som ikke passer til 2-årigen lenger jeg. Fant ut at jeg nå må tenke litt mer på han enn baby'n når det kommer til klær om dagen:-)

Ja, er ikke det rart - min toåring har også vokst kjempemye i sommer, alle bukser er høyvanns og alle gensere er for korte på armene - endelig, sier jeg nesten, for hun har brukt 80 og 86 nå i snart ett år - trodde aldri jeg skulle få kjøpt noe nytt til henne jeg :-) (hun har strukket seg masse men har ikke så lange bein og er ganske tynn)

Men nå har jeg begynt å tenke på at alle plagg bør kunne brukes av lillebror etterpå, så det blir lite rosa og mye unisex-tøy på snuppa de nærmeste årene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...