~Maja Mor~ Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Håper han kan si litt mer om denne flyttingen, det er et helvete å sitte på denne pinebenken. Skal ha el i dag eller i morgen, så vi får jo gi det et forsøk, men etter x-antall pp'r, så går jeg ikke rundt og tror jeg skal bli gravid lenger. Hmmm, kanskje jeg får prøve og overtale han til å bli....friste med masse deilig sex? Norske fjord og fjell? Noen gode forslag? ;-)
Mosegrodd Ugle Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Lag en god middag til han.. Det og god sex får de fleste menn til å tenke seg om. (Eller miste hodet fullstendig, slik at vi får dem dit vi vil.) Funka for meg om min mann... Hvorfor vil han flytte?
~Maja Mor~ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 Han har fått et jobb tilbud i usa, og det er nesten for godt til å takke nei til, så jeg regner med at han tar den sjansen. Men det er jo litt dumt for meg da.... Får vente å se hva som skjer, kan jo være at vi får det til denne gangen. Da kan han bare reise så mye han vil :-)
~Maja Mor~ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 12. september 2006 Oy, du har ikke lest historien min du... hehe, nå skjønner du ingen ting ;-) Skal finne historien min, så kan du lese den....
Mosegrodd Ugle Skrevet 12. september 2006 #6 Skrevet 12. september 2006 Åkei! Nå skjønner jeg. Synes du er tøff!!! Har vel egentlig ingen gode forslag til deg, er jo vanskelig å holde tilbake en mann kun for et par runder rundt EL... Hmmm... tricky.. Ønsker deg i allefall veldig lykke til!
~Maja Mor~ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2006 Hehe, ja, nei...jeg får vel bare la han gå :-) Vi får se hvordan det går!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Du får komme å låne mannen min da ser du:) hehe.... Håper virkelig han ikke drar maja.huff.... Nettet klikka i går eller?...(altså sidene her).. jeg ble KJEMPEfrustrert§!
~Maja Mor~ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2006 Hehe, ja jeg får låne han da :-) Har helt vondt i magen i dag, vet at vi kommer til å snakke om det og jeg er sååå nervøs for at han drar. Ja, i går ble det ikke mye bimming gitt! Får ikke håpe det skjer igjen! hvordan går det med forkjølelsen din?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 12. september 2006 #10 Skrevet 12. september 2006 huffa mæ....håper virkelig dette ordner seg... Joda er faktisk litt bedre idag...dro på skolen..men sliter SÅNN INNI HELVETE med halsbrann!!!! gir opp..sikkert fordi jeg begynner å bli forkjøla+lite søvn i natt...jaja...
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 12. september 2006 #11 Skrevet 12. september 2006 Ville bare si lykke til!! Jeg synes det er så hyggelig her inne, så besøker ofte fra 2. trimester ) Mistet først i sa, men er nå i uke 22, så jeg føler meg litt "tryggere". Synes det er en tøff avgjørelse du har tatt, men kjenner flere som oppdrar barn alene, så ser ikke noe problem med det. Kjenner t.o.m. en som gikk ut og hadde et ultra-kort forhold til en mann (bare for å sjekke om han var ok osv først) for så å bli gravid med han... Hun sa aldri at hun hadde blitt gravid til mannen, og det synes jeg på en måte er verre... *krysser fingrene for deg*
DiddiDaddi Skrevet 12. september 2006 #12 Skrevet 12. september 2006 Hei Maja-mor! Oi, det blir en spennende dag! Så typisk at han måtte få et sånn jobbtilbud akkurat nå da! Men han har ikke bestemt seg enda kanskje? Dessuten er det jo ikke bare bare å flytte så langt, mye å ordne, tar jo sikkert bra lang tid til flyttinga i såfall skjer...og dermed flere pp ) Dessuten kan det jo hende at dette virkelig er måneden!!! Venter på deg vettu ) Lykke til da!! Klem
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 12. september 2006 #13 Skrevet 12. september 2006 Prøv å bestikke sjefen hans i den nåværende jobben til å gi ham lønnspålegg og forfremmelse
~Maja Mor~ Skrevet 12. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 12. september 2006 Hehe, mange gode forslag her ja :-) Så hyggelig å se deg Stinemor! Det blir spennende ja, skal treffe han om noen timer! Får nok høre litt mer da. Ja, det tar tid og flytte over dammen, håper at vi får en pp til, men det er heller tvilsomt :-( Er nok el på gang her ja, det "renner" av meg, så jeg håper på et veldig fruktbart møte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå