Gå til innhold

ordinær ultralyd...

r-j-s 'nå er gutten vår her'

Anbefalte innlegg

jeg er 12+ 3 idag og har fått den ordinære ultralyden allerde fredag neste uke... er ikke det litt tidlig? Med første mann var jeg ikke på den ultralyden før i uke 18... vil veldig gjerne vite hva det blir, men de kan vel ikke se det så tidlig?neon råd? burde jeg prøve å få en time litt senere istede?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6285211-ordin%C3%A6r-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde få time senere. Det er jo mellom uke 17 og 19 det er vanlig med ord. ul. Det har noe med måling av bebien å gjøre i forhold til bl. a fastsetting av termin. Det er vel også lettere for jordmor å undersøke div organer også når bebien er større.

Jeg ville bedt om en time litt senere hvis jeg var deg. Jeg hadde opprinnelig fått i uke 17 (som jo er helt flott), men måtte booke om pga ferie. Jordmoren ville da ikke anbefale ul tidligere enn uke 17, så jeg måtte flytte den til uke 20. Det er selvsagt kjedelig å vente så lenge, men det er egentlig en fordel fordi man da kan se mer (i følge jordmoren). :)

Annonse

fikk du ny ultralyd time uten å måtte betale for den eller ville du bare tilbake en gang til? Det er jo de som har tildelt meg timen så hvis jeg kan gå dit å late som ingenting og så spørre om en ny time siden de satte megopp så tidlig er ikke det meg imot heller... bare moro å se den lille så... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...