Gå til innhold

Dere FF-eksperter...

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo helt ny i gamet, men prøver likevel bare for morro skyld. Temper ikke (ennå), men plotter inn det jeg finner av andre ting (samleie, sekreter osv). Plottet inn watery cervical fluid i går og i dag, og dagen i går ble grønn på kalendern... Hva betyr det?? Er på dag 12 i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Yaddaline.

Jeg bruker også FF selv om jeg ikke temper. De grønne dagene betyr at du er fruktbar og at det er gode sjanser for å bli gravid hvis du har sex på de grønne dagene. Hvis du har vannaktig utflod nå nærmer du deg nok eggløsning. Bruker du EL tester?

Skrevet

ja har testet på dag 10 11 og i dag 12 og alle har så langt vært negative. Ikke overraskende såpass tidlig, men første gangen jeg tester på skikkelig så tenkte jeg kunne starte "i god tid". veeel, da får vi vente å se hva ferien bringer :o) Takk for svar, du spente jente :oD

Skrevet

En ting er hav dager du får som grønne dager når du trøkker inn den informasjonen. men du vil nok få en litt annen informasjon av og til hvis du hadde ført inn temperaturene i tillegg.

Skrevet

se www.fertilityfriend.com (tror jeg det er) - kan hjelpe deg med å finne el og sånn :o)

Skrevet

hm, hav dager? sikkert skrivefeil, eller så er jeg helt blond, hehe.

jepp regner med endel annerledes hvis jeg hadde tempet, men har ikke måler ennå, og dersom jeg må videre i neste pp så kjøper jeg heller til da... nå er det mest "hobby".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...