Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Må bare få skryte litt av Mutsy,siden det ikke ser ut som så mange har oppdaget den...den er kjempegrei,har god plass,og SÅ kult med "bakhjulene" som kan fristilles,slik at vogna svinger seg mellom cafe-bord og rundt hjørner som en ballett-danser! Og for royalistene blandt oss, husk: kronprins Haakon kjører barna sine i en slik..bl.a på stranden.. Det er en ypperlig vogn som også far vil elske for de tekniske greiene. Og prisen..vi ga 5500 for dypvogn/sportsvogndel og stelleveske på Baby Shop i juni.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg har ikke den vognen men har musty duoseat og den er helt knall. Som du sier kommer fram gitt.
Anonymmammatil3 Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Jeg har vært å sett på de i dag...de er jo bare lekkre!!! Er det et godt valg?? Hadde egentlig lyst på Teutonia spirit S3,men Musty`n er egentlig stiligere syns jeg...ikke lett detta her!!
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Endelig noen som sier noe positivt om Mutsy vognene. Vi har vært å sett på vogner flere ganger. Og hvergang ender vi opp med at Mutsy med 4 hjul er den vi liker best, både i utseende og komfort. Vi syns den virker kjempestabil når vi triller den i butikken, (er dette tilfelle ute også?) Og så utrolig kult det med hjula. Og det at håndtaket kan dyttes helt inn er jo helt genialt. Er noen andre vogner som også har denne løsningen, men syns de virker så vinglete og ustabile. Også vil vi gjerne ha mulighet til å kjøpe bilsete som vi kan sette på vognunderstellet. Vi har funnet ut at man kan ha Maxi Cosi setet hvis man kjøper et adapter. Og vi prøver å finne ut om vi kan bruke HTS Besafe Izi Sleep, har hørt det skal gå, er det setet vi har lyst på, men må finne ut av dette først. Noen som vet? Eller hvor man kanskje kan finne svar? Vi har ihvertfall FORELSKET oss helt i denne Mutsy vognen, så jeg håper inderlig det er et godt kjøp, selvom det er endel som er misfornøyde. HÅPER PÅ MANGE SVAR HER, så vi kan finne ut av dette. Syns det er så utrolig vanskelig. Det er jo en dyr ting, og vil jo ikke bare kjøpe for å kjøpe hvis dere skjønner.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 Jeg har også denne vognen men er såpass missfornøyd med den at jeg skal selge den. Barnet glir nedover iden på en måte når man sitter iden, og at hjula kan låses opp bak er jo bare tull, vogna blir bare ustabil. Dessuten er den tung!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå