Venter tredjemann 18.09 :-) Skrevet 12. september 2006 #1 Skrevet 12. september 2006 Lovte i går og skrive ned denne dietten. Dietten fungerer ved en kjemisk nedbrytelse. Den må ikke varieres/erstates med noe annet i kostplanen. Husk: Ingen mellommåltider. Salt og pepper kan brukes, men ingen andre krydder. Kaffe, te og vann kan drikkes til og utenom måltidene. Denne dietten kan brukes i 3 dager om gangen. Etter 3 dagers diett skal det igjen spises normalt, men ikke meget. Etter 4 dager med aminnelig mat kan man ta diettes en gang til om man ønsker. 1 dag Frokost: 1/2 grapefrukt 1 stk ristet brød 2 tsk peanøttsmør Lunch: 1/2 kopp tunfisk 1 stk ristet brød Middag: 2 skiver kjøtt (85 gr) valgfritt 1 kopp grønn (syltede) bønner 1 kopp rødbeter 1 lite eple (skives) 1 kopp vaniljeis 2 dag Frokost: 1 hardkokt egg 1 stk ristet brød 1/2 banan Lunch 1 kopp cottage cheese 5 stk saltet kjeks Middag: 2 wienerpølser m brød 1 kopp brokolli 1/2 kopp gulrøtter 1/2 banan 1/2 kopp vaniljeis 3 dag Frokost: 1 hardkokt egg 1 stk ristet brød Lunch: 1 stk cheddarost 3 stk saltede kjeks 1 lite eple Middag: 1 kopp tunfisk (oliven er godt til) 1 kopp rødbetter 1 kopp blomkål 1/2 melon (honningmelon) 1/2 kopp vaniljeis Høres ut som en masse rart sammen. Men man skal da kunne ta av seg en del kilo. Moren min tar av ca 5 kg (veier rundt 65 kg) når hun tar denne kuren 2 ganger. Dvs over 2 uker. Man skal vel være noe forsiktig med all slanking når man ammer.... :-) Lykke til!
Winterlady Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 Ha ha, denne er den eneste kuren jeg noensinne faktisk har prøvd- og bare så det er klart..du holder på å dø av sult..!
Venter tredjemann 18.09 :-) Skrevet 12. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2006 Jeg har ikke prøvd den selv..... Det er så mye jeg ikke liker her. Tror nok man holder på å sulte ihjel ja.... Gikk du ned noe?? Eller klarte du ikke 3 dager?? :-))
PrincessElisabeth Skrevet 12. september 2006 #4 Skrevet 12. september 2006 jeg prøvde en liknende kur, hold på å dø av sult og spy av tanken på egg :S jeg har rett og slett laga min egen kur basert på grete roede jeg...og jeg gikk ned 20 kg på den, raste ned i vekt og gikk litt opp igjen mot slutten siden jeg trente masse, og det er en av de første gangene jeg var veldig fornøyd med meg selv. gik ned 16 kg totalt...kjempe fornøyd! det er ihvertfall den jeg skal ta igjen etter fødselen, og det er ikke noe annet enn et sunt kosthold, og vil man ha noe varig så er det kun det som hjelper...
Winterlady Skrevet 12. september 2006 #5 Skrevet 12. september 2006 Holdt ut, men fikk nesten ikke sove på natta og var dritsur på jobb. Trodde først jeg hadde gått ned en kilo, men det viste seg å være 0,5 kilo på en uke da noe var væsketap- tross at jeg drakk mye. Spiste lite til normalt dagene etter kuren.. Gikk heller tilbake til mitt slankekosthold dengang med inntak av ca 1200 kcal pr dag med vanlig sunn mat, og gikk da jevnt ned en halv kilo i uken da også- men uten å være så infernalsk sulten at jeg slet med å få sove !
Venter tredjemann 18.09 :-) Skrevet 12. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2006 Hva hadde du i den kuren da?? Og hva trente du? Artig å vite. De fleste av oss må jo få av noen kilo etter fødselen. Selv har jeg gått opp 20 kg hver gang jeg er gravid. De første 15 raser av, men de 5 siste kg er ikke like enkle å få av synes jeg.....
Venter tredjemann 18.09 :-) Skrevet 12. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2006 :-) nei, jeg tror ikke jeg klarer den kuren selv jeg da... Men nå tåler ikke jeg å bli sulten i hele tatt. Føler at blodsukkeret bare raser og at det "klikker" for meg.... :-))) Tenker da kun MAAAAAAAT!!
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 12. september 2006 #8 Skrevet 12. september 2006 Og for alle som lurer så er det IKKE Rikshospitalet som står bak denne "kuren" (les:galskapen), og de vil IKKE anbefale den heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå