Gå til innhold

April: Nå går jeg til streik!!!

Anbefalte innlegg

Nå ser det ut til at Simen har fått ørebetennelse,eller noe..har hvertfall vondy i ørene.

Feber hadde han igår kveld,så er vel bare å komme seg til legn å få dette skjekket også,som sagt tidligere så er jeg dritt lei av leger nå,jeg som hadde håpet på en hel uke uten å være innom en lege...

Han har enda ikke blitt kvitt øyekataren heller,så skal høre om ikke vi kan få slike dråper i stedefor,for vi har en salve,og det er et reint mareritt å få det i øyene hans,og har brukt det nå i en uke,men ikke blitt bedre,pluss jeg har fått øyekatar også,og jeg er forkjøla og syk og,har en skikkelig groggy stemme,høres ut som om jeg har vært på fylla for alle mann.

Ja,må bære si at jeg feira bursdagen på lørdagen (smakte bittelitt på ei øl,to munner eller noe) og tror jeg var fyllasjuk for hele gjengen på søndagen,kjentes ut som om at jeg hadde vært på den fylla..men neida,var bare influensan som kom snikende,for jeg har jo ikke hatt tid til å bli syk nå når Simen har vært det,så når han kom seg i bhg. og jeg endelig kunne slappe av,joda,da var det min tur..

Nei,skal prøve å få kommet oss til legen idag å høre hva han sier,hvis det er ørebetennelse,så synes jeg det er rart at ikke pencilin han går på har tatt knekken på den allerede.....

Noen som vet hvordan skjekke om de har ørebetennelse?

Jeg har dratt han litt i øreflippene,skriker da,og jeg drar jo ikke hardt,mest på det ene øret det ser ut til at han har vondt,og når jeg legger flathanda over øret så blir han litt sint og drar den vekk.

Kan det være ørebetennelse,han hadde feber igår kveld,ingenting nå i morges da..

Mange klemmer fra oss syke i nord =))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6284787-april-n%C3%A5-g%C3%A5r-jeg-til-streik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, er dette mulig da????? Trodde virkelig det fantes en grense for hvor mye syk man kunne bli på så kort tid!!? Uff, nå streiker jeg snart på deres vegne! Håper at legen kan gi godt nytt for en gangs skyld, og at det ikke er ørebetennelse... God bedring til dere alle sammen, iallefall!!! ;)

he,he..tror jeg skal danne et streike forbund for småbarns mødre =)

Ja,håper også at det ikke er ørebetennelse,vet selv hvor vondt det gjør,ser ikke ut til at lillegutt har så vondt,bortsett fra når man tar i øret,da blir han ikke blid.

Så håper legen kan gjøre oss friske nå,for nå er det nok! =)

For meg så høres det ut som ørebetennelse ja. Han eldste min har hatt det og det var ikke noe godt virket det som.

Siden han går på pencelin så må du kanskje høre med legen om hva du kan gjøre ellers -

Men me fikk beskjed om å gi nesespray - ikke dråper. Måtte være spray slik at det kom godt opp i kanalene, øre, nese hals hører sammen liksom. Så nesesprayen var med på å hjelpe. Og smertestillende.

Ja du fikk den øyekataren du også ;) Ja eg pleier ikke å komme meg unna eg heller når barna har det. Men min mann han klarer det... håndhygiene, håndhygiene + å ikke plukke seg i øyner sier han. Men men... det er vel ikke så lett. hehe...

God bedring til begge to!

nei,kom meg nok ikke unna den nei,våkna på lørdagen med det,men jeg har ikke fått noe for det enda,skal høre med legen idag.

Ja,gubben her har heller ikke fått det,men så er jo han på jobb hele dagen så..

Nei,har mest lyst å ta med meg lillegutt å gå å legge oss å ikke stå opp før vi er friske,men han er ikke så veldig samarbeidsvillig til å gå å legge seg nå...hehe=)

Gubben skal komme hjem fra jobb om en liten stund,har fått litt fri idag,slik at jeg kan gå på skola,så jeg ikke går glipp av så veldig mange tirsdager,er de det går utover,og er eneste dagene jeg har fulle dager på skola.

Annonse

jeh vet ikke hva han sa,var gubben som var med lillegutt til legen,men fikk hvertfall beskjed om at han var knallrød i det ene øret,og skulle gå ut kuren som han går på nå av pencilin,og hvis det ikke hjelper så har vi fått en ny resept,men han har bare imorgen tidlig igjen av pencilin,og nå ligger han å skriker og får ikke sove stakkars,sikkert kjempevondt i øret,så må nok ta ut pencilin til øret også..

Han sa ikke noe om hvorfor,men er kanskje en annen type pencilin han går på nå..eller noe...vet ikke...

Ja,nå håper jeg at dette er siste turen til lege på lenge,lenge,lenge (bortsett fra når han skal på sykehuset på tirsdagen da)

får bare krysse fingrene og håpe vi blir friske alle sammen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...