Gå til innhold

Ordinær UL idag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei :)

Er 18+5 idag.

Nå er det bare 2 timer til jeg får se lille nurket mitt igjen:D

Noen som har lyst til å gjette hva det blir eller?

Magefølelsen sier gutt, men mange sier jeg har "jentemage" (ikke at jeg tror det spiller noen rolle åssen magen ser ut da men:P)

Har vært veldig dårli de 3 første månedene, kvalm å kasta opp.

Har hodepine OFTE.

Jaja, Er litt nervøs, men det går nok bra :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg skal også på ultralyd i dag, kl 1130....grugleder meg....

Jeg tror du får en jente.

Vi har en jente fra før, og det blir spennende om de kan se kjønn. Jeg har en følelse på at vi venter en jente til. Jeg har også vært veldig dårlig de første månedene og hodepine. Hva tror du vi får da??

Skrevet

Tror dere får jente jeg:)

Men man vet jo aldri ;) hehe

Er driiit spent jeg nå, har venta så lenge på denne datoen at :P

Jeg har jo sett den lille en gang før, men det var for å sjekke at alt var bra ettersom jeg var uttørket pga oppkast.

Så legen bare målte det han skulle måle og så var han ferdig

Helt fantastisk at det bor et lite menneske inni meg :D:D

Skrevet

Ja, det er helt fantastisk med et lite menneske inne i magen. Jeg har også sett veldig frem til denne datoen, og i dag får jeg ikke gjort mye på jobb....sitter bare her og venter.....Jeg er litt redd for at det skal være noe galt samtidig som jeg gleder meg veldig.

Du får gi tilbakemelding etterpå da, om det er gutt eller jente :)

Skrevet

Ja det skal jeg :D

Gi et lite pip du også da, hvis du har tid :)

Skrevet

Det er antagelig en jente. Men terminen ble flyttet tilbake, så skal til ny ultralyd, og da får vi sikkert vite det sikkert. Alt sto bare bra til med den lille :)

Skrevet

Bebisen låg med beina å kryss å holdt den ene handen mellom bena så jordmora fikk ikke til å se noe :P

Alt var bra me den lille da, terminen ble flytta fra 10 feb. til 19.feb :)

Skal tilbake i uke 32 da, for å sjekke morkaka eller noe sånt å da kan det jo hende hun ser noe ;)

Men da er det jo så kort tid igjen til bebisen kommer så da klarer jeg kansje å vente litt til :D (ikke så veldi trolig men:P)

Skrevet

Har hørt at det stort sett er guttebabyer som liker å holde seg på tissen......men det er kanskje bare en myte..he, he...:)

Godt at alt var bra :)

Skrevet

det med at guttebebiser gjemmer seg er interessant.Vi har vært på to UL og enda ikke sett om det er en han eller hun fordi den leker med navlestrengen sin, hopper og rocker skikkelig... Men vi er bare sååå nysgjerrige, og har bestilt UL time nr 3. 3 oktober.

Måååå bare vite om jeg skal handle rosa eller lyseblått.. De safe fargene er allerede på plass!!

Skrevet

Kansje det er en liten gutt i magen min da, mange som sier at man skal stole på magefølelsen :D..

Å hvis det er sånn at guttebebiser liker å "gjemme seg" så kan det jo godt hende at det er det vi får:P

Skrevet

Er foressten ikke 18+5 , men 17+3 :) Kjipt å bli satt tilbake, men er glad uansett jeg :D

Skrevet

Jeg ble satt tilbake fra 18+0 til 15+5.....det er litt kjedelig. Men jeg er glad alt var bare bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...