Gå til innhold

Simo-salg i høst/november???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det blir simo-salg i Fredrikstad i år også?

Vet det har vært det tidligere, men er litt i tvil om det blir det nå siden simobutikken har slått seg sammen med Babyshop.

Hadde vært kjekt om det var ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir ikke noe simo salg mere.. siden simo fabrikken har solgt alle simo butikkene sine!!

Jeg satset også på dette salget, men var visst ikke så heldig denne gang ;O)

Skrevet

jeg kjøpte min simo med 1000kr i avslag for 1mnd siden ca je.. var 1000kr i rabatt på alle vognene dems..så min kom på 5000kr..men ikke i fredrikstad da, kjøpte i tønsberg. hadde samme salget i sandefjord.

Skrevet

Ja, de har jo selvf fortsatt salg på simovogner, men ikke sånn super salg som man må stå i kø utenfor butikkene... for å få en super billig ny simo vogn... de dagene er det slutt på nå!!

Skrevet

På siljes koster simo vogn 5000 kroner ( ikke salg, men vanlig pris)... på babyshop i fr.stad koster samme vogn 6600,-

Jeg spurte de om det kom til å komme tilbud... ( dette var på babyshop) og ho sa at det gjorde det.. men ikke på de vanlige fargene som marineblå og svart.. mer de andre..

Skrevet

Hva er Siljes? Er det en nettbutikk, eller noe?

Billig ift. Babyshop, i hvert fall!!

Skrevet

Ja, det var jo synd, har hørt så mye om det simo-salget som er på høsten, men men... har vært på babyshop noen ganger og tittet på det de har hatt på tilbud, men syns ikke de vognene har vært noe.

Men er så heldig at vi får vogna av svigers, så det spiller ikke så stor rolle for oss, men hadde jo vært kjekt for de om det hadde vært tilbud.

Blir nok en svart eller blå simo Duo på oss ;)

Andre ting kan vi jo kjøpe i Sverige, så får vi med oss kursen hvertfall ;)

Har også sett at det er litt billigere på Silje`s, så stikker nok innom der og titter også!

Takk for svar !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...