Gå til innhold

Ordinær ul 19+6?Flere som har hatt ul rundt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 1 mars, og har hatt 2 ul tidligere.. En privat og en på sykehuset, da jeg har gått på pergotime og vi var litt obs på flerlinger.. Men så var det sånn at jeg, bare hadde blitt gravid 17 dager før tablettene var til hjelp, så da fikk jeg flyttet termin fra 18 mars til 1 mars i steden.. Men av en eller annen grunn hadde jeg ikke fått innkalelse til ordinær,(er 16+0 i dag) og jordmor ringte ned for meg i går.. De mente på at jeg ikke trengte det, men de har ikke bekreftet termin datoen på gravidarket mitt enda, så jordmor sa at det bare måtte jeg ha, og da fikk jeg 9 oktober, da er jeg 19+6, syntes at det er litt seint.. Er det flere der ute som har hatt ordinær ul rundt samme tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde på den tiden, og det gikk kjempefint! -Bortsett fra en lite samarbeidsvillig unge! hehe

c",)

Skrevet

så deilig å høre, da har jeg vireklig noe å glede oss til:)

Skrevet

Å ja, det har du! Jeg blir like rørt hver gang! hehe Synes det er så facinerende å se ett lite menneske i magen! c",)

Skrevet

Hei!

Stillig jeg er like langt på vei som deg idag.:) Men jeg har termin 28 feb. Jeg har fått innkallelse til ultralyd når jeg er 18+2 men sist gang jeg var gravid så var jeg ganske seint slik som du skal nå. Men når hadde du sist ultralyd? Visst det ikke er så lenge siden så vet du jo at alt er ok. Til senere du får ultralyd til mer utviklet er jo barnet og desto mer klare de se på ultralyden. Men visst dette bekmrer deg så får du helt sikkert byttet time til en tidligere.:)

Skrevet

Hei:) er du 16+0 i dag, hvis du har 28 februar er du 16+1, du har jo dagen før meg:) Glad det ikke er skuddår, men vi får babyn rundt den 20 februar, skal ha planlagt keisersnitt:) Med min første hadde jeg ul i uke 15 en gang, å så det meste da.. Jeg har hatt en ul 12+1 som var privat, og en ul 13+2 på sykehuset.. Jeg vet at alt er ok med den vesle, hørte hjertelyden i går og kjenner bevegelse neste hver dag.. Men det er så mange som sier at det er vanskeligere å måle barnet når de er større, men jeg er bare glad for at vi får en ul til.. Men som du sier er det jo mye større, så da er det sikkert mye lettere å se det også:) Vi har i hverfall noe å glede oss til, skulle ønske vi fikk flere enn bare 1 ordinær ul:)Lykke til videre:)

Skrevet

Jeg har også fått ul ganske sent. I følge mine egne beregninger har jeg termin 2/3, og jeg skal på ul den 10. oktober (Det blir vel omtrent det samme som deg...). Jordmoren mente det bare var bra med så sen ul, fordi hun/vi da kan se enda mer. : - ) Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde faktisk da jeg var 19+6. Det ble noen kjempefine bilder:)

Skrevet

jeg har fått time til ultralyd når jeg er 19 uker akkurat. Har termin 25 februar,blir spennende å se om den blir flyttet etter ul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...