Gå til innhold

Noen fra Fredrikstad?

hildejenta

Anbefalte innlegg

Hallo!

Er det noen fra Fredrikstad her som har termin i februar? Har selv 19.feb. foreløpig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hildejenta:) Jeg har egentlig termin 1 mars, men jeg er fra Fredrikstad:) Jeg skal ha planlagt keisersnitt i februar, rundt den 20 tenker jeg:) Er det din første? Hvor gammel er du? Jeg er 25, og venter min nr 2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg er 31 og venter mitt tredje barn. Har to gutter fra før. Ingen av dem ble født i Fredrikstad. Vi treffes muligens...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan godt være mulig, hvis vi får nesten sammtidig:) Men jeg skal mest sannsynlig være på b2, spesialenheten eller om det er b3 en eller annen av dem.. Har ikke fått barn på søf etter at de gjorde om, så gleder meg til å se hovrdan det har blitt der, mange som skryter av det:) Hvis ikke så har man b7 som har boblebad man kan føde i:) Du får ha lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere

Jeg er også bosatt i Fredrikstad og har termin 13.februar. Tenkte meg på BIM-treff på Tobias i morgen kl 18. Koselig om dere også hadde kommet. Jeg er 30 år og venter mitt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei miramo:) Er det bim-treff i fredrikstad i morgen? Kl 18? Er det ofte? Det hadde vært kjempe koselig å vært på.. Men jeg kan ikke i morgen, typisk det siden jeg skal jobbe kveld.. Men hadde det hadde vært veldig koselig å vært med en annen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...