Gå til innhold

Hvordan står det til i rugeklubben uke 36?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tida snegler seg av gårde må jeg vel si. Kjenner svært lite, bare litt mens murring. Hører til på klinikken i Porsgrun, andre som hører til der? Tvi tvi jenter:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg Inganil...

Jeg er også med i "klubben" uke 36:o) Jeg er norsk, men bor i Danmark, og hører derfor til hos en klinikk i Odense. Tiden går sakte, men jeg begynte å jobbe i går så jeg slipper å gå hjemme å tenke:o) (i motsetning til forrige forsøk)... Jeg kjenner svært lite jeg også, kun litt "mensømhet" helt nederst, og litt stølhet ved livmoren. Synes det er merkelig å ikke føle noe, men sist runde følte jeg mye, og da gikk det ikke så bra:o( Så det er vanskelig å si.. føler man noe blir man usikker, og visa versa.:o)

Vel, vi får holde motet oppe, selvom det til tider kan være litt vanskelig.. Men, man får trøste seg med at dette er dessverre ikke noe vi kan styre (skulle ønske jeg var Magica fra Tryll)....

Tvi-tvi...

Skrevet

hei

her går tiden sakte ja,alt for sakte:-)

har ingen form for symptomer,er vel kanskje litt tidlig,satt inn 5sept,så da er vel jeg på rugedag 7? for man teller vel ikke med innsettingsdagen?

har lest at et par her inne har testet positivt på dag 8,det er jo nesten utrolig hvor følsomme teste har blitt,men jeg tror jeg venter til dag 10,hvis ikke mensen dukker opp før da..

jeg holder også til ved porsgrunn,kjempe fin plass:-)

klem

Skrevet

Heisann!

Joda, rugedagene snegler seg avgårde...

Er på rd 6 i dag jeg, bare ei uke igjen til testdag i morra!

Skal klare å holde meg til rd 14, det gjorde jeg sist også, og da var krysset knallblått.

Er så redd for å få feil svar!

Ellers har jeg kjent litt murring i noen dager nå, og det tar jeg som et godt tegn, i og med at det var likedan sist.

Jeg begynte på jobb igjen i går, jobber som ped.leder i barnehage.

Veldig stressende jobb, men håper det ikke har for mye å si...

Løfter jo på barna da, glemmer meg jeg...

Men kanskje godt å glemme seg litt også?

Slik at man ikke er så veldig anspent og redd? Hmm, den som visste.

Ha en fortsatt fin dag dere!

Skrevet

Jeg er fortastt sykemeldt og er på rugedag 6. Skal ikke teste før blodprøve den 22. så det er fortsatt lenge igjen, men er så redd for å blir skuffa, eller få feil svar. har jo hørt at eggløsningssprøyta kan gi positivt svar uten at det stemmer. Har mensmurringer og kjenner høyre eggstokk velig godt, de satte egget inn på høyre side, så det er kanskje positivt?

Er veldig nervøs, siden dette er første forsøk, og jeg aldri har vært gravid før. Ønsker dere andre rugere fortsatt en fin uke. Håper på positive svar fra dere

Skrevet

ersjjj,nå har jeg mens-smerter huffff,har vært på do sikkert 100 ganger,men ikke noe blod.. håper det ikke blir som sist,da fikk jeg menssmerter på dag6 og litt rosa(spotting) på dag 8,og så kom mensen dag 10....

nei huff,jeg for prøve og tenke litt positivt,vi i rugeklubb36,må jo ikke være noe dårligere enn de i ruge35,som virkelig har fått en bra start:-))

klem fra

Skrevet

Helt enig med deg,vi må være positive!! Finn på noe du synes er artig, hjelper vartfal på syken. Vis det kan være noen trøst så har jo veldig mange menssmerter her, progesteronet som du sikkert tar gjør livmora utspilt. Natta klem fra Inganil

Skrevet

Uff dette er en fæl uke - og litt spennende også. Denne ventingen er nervepirrende. Jeg sitter å kjenner og kjenner... det stikker både her og der. Har hatt noen skarpe stikkinger på sidene. Får håpe at det betyr at det skjer noe positivt der inne...

Hold motet oppe jenter.

Beste hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...