Gjest MMJ Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 Kommer jeg til å få problemer med leietakerne jeg måtte skrive oppsigelse til fordi jeg MÅTTE selge enebiligen min fordi jeg ikke hadde penge til å ha den videre.. Skrev dette innlegget på Skravlesiden Noen som vet hvor mye en maler tar i timen? Nå har det seg sånn vi har leid ut til et koselig ektepar med en sønn på 2 år i vår enebolig. Vi skrev kontrakt på 3 mnd oppsigelse gjennsidig!! Så, da de flyttet inn i januar så insisterte de på å male, medium stue, en bitteliten do og gang, 2 små ganger til... ja, pluss taklistene på kjøkkenet. Jeg gjorde klart for dem jeg IKKE hadde penger til å betale denne oppussingen... men det gjorde ikke noe sa de, de gjorde det av fri vilje. Likevel betalte jeg 6000 kroner i maling til dem!!!! det kom egentlig på 7500, men jeg sa de siste 1500 som kom i en senere regning fikk de betale selv... Så kom vi nå i sommer i en ganske stor pengekrise for å si det mildt, ting gikk ikke vår vei for å sid et sånn, og vi kom frem til vi MÅTTE selge huset! Jeg har sagt de skal få igjen de 1500 kronene selvfølgelig, og en liten kompensasjone for oppussingen. Nå ringte just husleieren og fortalte han ville vite hvor mye de skulle få for oppussingen, ja, i tillfelle han ville sende en protest i forbindelse med oppsigelsen min. Han mener det er ikke gyldig grunn til å si dem opp fordi jeg ikke har økonomi til å sitte med huset lengre! Jeg sa: Bare send en protest du!!! Jeg blir helt fortvilet her, komme med en slik dritt trussel, har ikke lyst til å betale dem et rødt øre i kompensasjon!!!!! Vil bare høre hva dere mener. Vil ikke være urimelig en plass!!! Blir kjempetakknemlig for svar! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6283722-f%C3%B8ler-som-jeg-er-i-store-problemer-kan-noen-hjelpe-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå