Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #1 Del Skrevet 11. september 2006 Hva synes dere om Njål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plass'n Skrevet 11. september 2006 #2 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg syns det er et litt tungvint navn å si, nj er ikke 'godt å si på norsk'. Men her er iallfall de opplysninger jeg har: Det er i Norge 54 som heter NJAAL og 606 som skriver NJÅL og det kom 18 nye Njål i 2000 men bare 5 nye ifjor.Det betyr ’kjempe’ av keltisk ’Niall’ - varianter er Neal Neil Nigel navnedag 5.sept - Njål Torgeirson fra Njåls saga ca 1280 som regnes til det fremste i norr.litt. Hilsen Øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #3 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har en god venn som heter Njaal... synes d er litt kult navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 12. september 2006 #4 Del Skrevet 12. september 2006 Kjempestilig navn!! Tradisjonell og original! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Liker det absolutt ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #6 Del Skrevet 13. september 2006 Tradisjonelt og originalt. Litt stilig, men ikke blant favorittene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katoes Skrevet 13. september 2006 #7 Del Skrevet 13. september 2006 Kult navn ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå