Gå til innhold

April: Noen spørsmål mtp giftemål

Anbefalte innlegg

*trykke på anonymknappen*

Må være anonym en liten stund siden ingen andre vet noe enda! Men nå har vi satt en dato! Eksakte dato er også hemmelig, men en gang i 2008 er jeg en gift kvinne!!!

Gleder meg som et barn! Men jeg har aldri drømt noe særlig om bryllup og liker ikke store selskap med mye tørrprating og pinlige situasjoner mellom familier. Men nå ser det kanskje ut som det blir utenlandsbryllup på oss, med kun nærmeste familie!

Men så var det forlover da! Den jeg stoler mest på og står nærmest, er lillesøsteren min. Men så var det bestevenninnen min som kommer til å bli illsint hvis jeg ikke velger henne, og hun er jo den jeg deler mine hemmeligheter med, men hun har ett enormt konkurranseinstinkt som mest sansynlig kommer i veien (var det når jeg fikk barn) og innerst inne vil jeg ha min søster, for ja, hun har aldri sviktet meg før og hun jo også min beste venninne!

Nå skal jeg starte med faste treninger, for jeg skal i form til bryllupet! Sitter og dagdrømmer hele dagene nå! Klarer ikke å holde kjeft mye lenger,så jeg måtte rable ned noen tanker her!

Kos dere videre i kveld da damer!! :)

Fortsetter under...

Det er dittvalg om hvem du vil ha som forlover. Det blir din dag med dem du ser som dine nærmeste.

Eg hadde også et par å velge mellom - men må jo også innrømme da at deito som eg ikke valgte som forlover dei har ikke kontakt med meg i dag. Hu ene ble drit sur, fikk mange stygge sms. Hu andre flyttet noen mil og har ikke tatt kontkat med meg etterpå. Så ja det er fare for skikkelig oppgjør. Rart at det er så viktig for noen å være forlover....

Så helt ærlig - eg hadde valgt søsteren min om eg var deg!

Lykke til med drømmingen, treningen og planleggingen. ;)

GRATULERER! Alltid kjekt med sånne nyheter! Ang forlover...Som du sier, KUN nærmeste familie... :) Så da er vel valget "enkelt" *knis* -Dere kan jo rømme....så ingen får vite noe før dere er tilbake..bare familien som er med som vet det?? Hehe.. kanskje ikke så lett det heller.... Men blir nok noen sure miner fra venner som kanskje forventer mer enn de bør. Hvorfor skal du i form til bryllupet? Er han ikke fornøyd med deg som du er i dag? -Regner med han har fridd, så da holder du vel mål i dag vel? hehe.. eller har han forbehold om vektreduksjon..hihi..syns jeg ser det.. Gubben på knærne, rose i munnen -"Kjære, hvis du går ned 20 kg, vil du da gifte deg med meg?"

*ler* Jaja..nei vet hvordan det er å glede seg til bryllup, ja.. koslig det.. Lykke til med treningen!! OG planleggingen!! -Bare husk å ikke ta helt av da..hehe..Da blir mannfolka ofte litt skremt.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...