Julepakken Skrevet 11. september 2006 #1 Skrevet 11. september 2006 Hei Har bestemt meg for å kjøpe denne vogna til desemberbarnet vårt. Er det noen som har en mening om det kan være like greit med softbag, som med hardbag? Og - har vært å sett på denne vogna i butikken, synes det var vanskelig å legge noe i vognkurven under vognen (har hatt god gammeldags briokombivogn før). Og sist og ikke minst: Har sett på Lammy dunpose m/skinn i bunnen, blir den for stor å ha i sportsvogndelen? Andre forslag til vognpose til denne vogna? Pris hos forhandler Rita Holm er 4900 NOK + 1000 NOK for softbag, noen som vet hva denne vognen + softbag koster i Sverige (f.eks på Happyland svinesund?) bare lurte.... På forhånd takk for alle svar
<3 + <3 + <3 Skrevet 12. september 2006 #2 Skrevet 12. september 2006 HEi! Vi kjøpte også denne vogna til vårt desemberbarn! Siden barnet ikke vil være mer enn 4-5 mnd i april/mai går det sikkert fint med mykbag...likevel har vi valgt duobag da den rommer myyye mer, og jeg synes den er mer lun og god.. Men dette er nok smak og behag! Kurven under kan være litt vanskellig å komme til når man har sittedelen vendt mot seg, bedre når den er forovervendt, så det er vel en av ulempene, men synes ikke det gjør så mye...er vel en vanesak! Lammy-posen tror jeg vil passe helt fint i vogna, den er jo utrolig god!! Selv har vi Ticket To Heaven andedunspose, og synes den er helt suveren..på de aller kaldeste dagene forrige vinter brukte vi et tykt pledd rundt i tillegg til snuppa:) Vogna bestillte vi forøvring fra www.ping-pong.online.no. Tok ca 5-6 uker før vi fikk den (de opererer med 6-8 ukers leveringstid). Vi betalte 4291,- for sportsvogn, håndbrems, duobag, madrass til bag, fotpose og regntrekk, i tillegg måtte vi ut med 1052,- i moms da den desverre ble stoppet.....men altså, hele greia kom på ca 5300,- før vi fikk det levert på døra! Ble uansett billigere enn å kjøpe her hjemme...i tillegg hadde vi jo tid nok til å vente på den:) Lykke-lykke til!
Donna73 Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Vi kjøpte S3 i Sverige, på et kjøpesenter ved Svinesund, i august, da var den på salg. Betalte ca NOK 5.600,- for vogn med hardbag og madrass, regntrekk, fotpose og Teutonia stellebag. Fikk akkurat den fargen vi ønsket da de har det meste på lager! Sort med litt rødt, kjempelekker! Jeg var også veldig usikker på om jeg skulle kjøpe hardbag eller softbag. Jeg har termin nå den 27 sept. og føler at hardbag er litt lunere og varmere enn softbag. I butikk anbefaler de kun softbag, men jeg valgte å høre på en god venninne som har Teutonia med hardbag og som mente at hun aldri ville valgt softbag. Også fordi de brukte bagen mye som seng til natt når de overnattet borte de første månedene, og hardbag ligner mer på en seng, den har også madrass, det har ikke softbagen. I tillegg syns jeg vogna er mye penere med hardbag enn med softbag. Men det er vel smak og behag. Det er litt for liten plass i vognkurven, det er en ulempe, men den skal jo uansett ikke brukes til å frakte allverden, da kan den fort gå i stykker. Jeg har en lammeskinnspose fra når jeg var liten som jeg trodde ville være altfor stor, men den passer så den skal jeg bruke. Den kan jeg også bruke uten hardbagen. Min venninne brukte Teutonia dunpose og var kjempefornøyd. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå