Gå til innhold

Hvor mye stiger tempen etter el? Kan noen se på charten min, om jeg har hatt elnå ?

Anbefalte innlegg

http://www.fertilityfriend.com/home/15af43

Hvor mye skal tempen stige etter man har hatt el?

Hadde sex siste gang for 2 dager siden. Håper det holder!!! Vi klarte bare ikke mer sex. Var så slitne =) Må legge til at streken på el-testen ikke var like kraftig som den kontrollstreken, men nesten like kraftig. =) Tester fra billigetester. De andre dagene var testen negativ.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg syns absolutt det ser ut som om du hadde EL på lørdag, på dag 18, men den kan også ha vært på dag 17, hvis tempen var litt treig med å stige. Hvis tempen holder seg like høy i dagene fremover har du garantert hatt EL iallefall, og dere traff jo veldig bra med sex. Skjønner godt dere er slitne nå, vi driver og lader opp til min EL, som kan komme når som helst. :o) Så nå kan du bare sette deg ned og vente, for jobben er gjort denne måneden!

Det er nok litt individuelt hvor mye tempen stiger etter EL, men mellom 0,2 og 0,5 vil jeg tro. Hos meg er det vanligvis ca. 0,3, men sist måned steg den så sakte, bare 0,1 først, deretter litt mer og så holdt den seg høy. Så den kan nok variere litt, men det viktigste er at den holder seg høy etterpå.

Lykke til med ventingen, håper dere har laget en liten spire nå!

ååå.. Så bra du kunne se på den! Tusen takk for hjelpa MabyMe!!! =) Første gang jeg prøver temping, så var ikke helt inne på dette enda.

Får virkelig håpe spira sitter denne gang. Tror ikke vi har hatt så masse kos før el før. =) Masse lykke til til deg også!!! :-) Krysser fingre og tær for at spira bosetter seg i magen din i 9 måneder!

Klem

Hei Elovise

Jeg tok en liten titt på ff'n din. Jeg tror nok du hadde el på 18. dag. Temper selv og FF regner ut fra den siste dagen med jevn temp før stigning. Men det kan jo også hende at du var litt sen med å få stigning, så dag 17 kan også være den rette...

Jeg krysser fingre for deg at det sitter en spire i magen din denne pp.

Selv har jeg ikke oppdaget EL ennå, men jeg venter og venter i spenning. Har gått noen dager over antatt EL, men uten positiv EL-test og manglende EL-slim er jeg nok bare litt forsinket.

Klem fra...

=) Takk takk!

Som regel bruker jeg å få pos. el-test på dag 14 eller 15. Så var litt forsinket jeg også. Tror det kan komme av stresset denne gangen. 2 vennepar som fikk seg hver sin guttebaby aug. og september. Og det føles ikke akkurat godt når de også sier vi må komme igang å lage baby vi også. Har bare så lyst til å hyle ut at vi har prøvd aktivt i 9 måneder, og slutta med p-pillen for ca 3 år siden.

Håååper du får pos. el-test snart!!! Det er den 9. pp er tingen! Da sitter spirene!! =)

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...