Gå til innhold

Flere med tidspress?

Anbefalte innlegg

Egentlig skulle vi ikke ha en til nå, men da jeg ble uplanlagt gravid og mistet tok vi spørsmålet opp likevel og ble enige om å forsøke en stund å bli gravide igjen. Dette måtte klaffe innen en viss tid for å få det til å gå rundt både økonomisk og i forhold til forpliktelser med tanke på studiet, og nå er vi kommet til tredje og siste mulig pp for denne gang. Går det ikke nå må vi for mange andre sin skyld sete prvingen på is i noen år, til jeg har fått meg fast jobb. Noe jeg virkelig ikke vil, vente altså. Er det flere som føler at de har tidspress på seg og må sette alle kluter til for å lykkes NÅ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6283358-flere-med-tidspress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG JEG JEG JEG JEG!!!!

Donoren min skal kanskje flytte og vårt prosjekt blir nok skrinlagt :-(

tenkte å rope på deg, for jeg vet jo at vi nå er i "samme" situasjon. Jeg har el i disse dager, men rekker nok ikke en pp til før han flytter. Hvis han gjør det, så blir det om et par uker!

Er veldig spent på denne pp'n, skjønner du. Ser ut som om det blir min siste sjanse med han. Vet ikke hva jeg gjør fremover, men blir nok ikke noe mer prøving nei :-( S N U F S

Jeg og....

Er bare i min 1pp etter at vi bstemte oss, men vi må få det til i løpet av 3 pp. Jeg er også student og bare måå føde neste sommer eller så må jeg vente i 3 år. sønn våres var 3 nå i sommer så da blir det veldig stor aldersforskell hvis vi ikke får det til nå i høst da...

Ja ja, det er ikke alltid like lett og anpassefamilielivet med all annen planering i forhold tl jobbsituasjoner ol.

Hvis IKM kommer neste uke så er det pån med hostesaft, selen, masse akupunktur og hele registret av gamle kjerringråd neste pp

( Vet det høres sykt ut, men å ligge med bena opp etter veggen i 20 min etter hyrdestund hjelper virkelig! - (funket for meg 3 ganger)).

Lykke til jenter! (og spesielt til deg Maja-Mor - jeg skjønner virkelig at du har tidspress nå, må være forferdelig slitsomt..)

Datt helt ut i går kveld og fikk ikke skrevet noe tilbake.

Skal donoren din flytte langt vekk da? Uff, så kjipt for deg dette her da! Jeg har jo i det minste fast partner, så vi kan forsøke igjen siden tross alt, men likevel...

Hvilket tiltak har du gjort da? Her går det i alle mulige vitaminer og hostesaft ;-) Fikk negativ el-test i dag også, er på dag 13, men er ikke så overrasket egentlig, tror el blir sen denne mnd. Har du hatt el enda?

Annonse

Jeg har også "tidspress".. pga økonomien vil det mest gunstige for oss være å få barn sommeren 2007. Ikke mange pp igjen da!! Dersom det ikke klaffer, må vi nok vente noen år, til jeg har fått fast jobb og kommet i gang. Er litt sånn at jeg helst vil ha sikker økonomi for å sette et barn til verden! =) Venter IKM en gang mellom torsdag og mandag, og krysser fingrene for at det klaffer allerede nå.. da blir det maibaby på oss =) DET hadde vært kosli det! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...